Ubezpieczenia

Skuteczna i szybka likwidacja szkód priorytetem Concordii Ubezpieczenia

poleć drukuj

Concordia Ubezpieczenia przykłada dużą wagę do jakości likwidacji szkód. Przynosi to dobre efekty,  które widać m.in. w niewielkiej ilości skarg, jakie wpływają do Rzecznika Ubezpieczonych od Klientów Towarzystwa.

W tym roku także jednym z priorytetów Concordia Ubezpieczenia (Concordia Polska TUW, WTUŻIR Concordia Capital SA) jest jeszcze skuteczniejsza i szybsza likwidacja szkód. Dlatego w pierwszym kwartale 2013 r. Concordia Polska TUW podpisała nową umowę z firmą Audatex Polska sp. z o.o. (z którą współpracuje już od 12 lat) – na korzystanie z platformy internetowej AudaNet. Dzięki temu proces związany z wydaniem decyzji o wysokości szkody został skrócony do kilku dni. W krótkim czasie Klient otrzymuje informację na temat szacunkowej wysokości szkody. Może więc zająć się naprawą uszkodzonego auta bez obaw, że środki, które otrzyma nie wystarczą mu na pokrycie strat. Stanowi to największy atut nowej platformy, wykorzystywanej przez Concordia.

Dzięki integracji platformy AudaNet z wewnętrznym systemem likwidacji szkód komunikacyjnych, do której mają dostęp rzeczoznawcy współpracujący z Concordia Ubezpieczenia, oszczędzany jest czas związany z przesłaniem informacji do Towarzystwa, uproszczona jest procedura związana z dokumentacją szkody i identyfikacją poszkodowanego. W całości jest ona bowiem pobierana na miejscu zdarzenia i przesyłana w kilka godzin do likwidatora prowadzącego celem weryfikacji.

– Uniknięte zostaje zatem ryzyko błędnego lub niekompletnego dostarczenia dokumentów niezbędnych do sprawnej likwidacji szkody. W konsekwencji zaś usprawniony jest cały proces zarządzania szkodą przez rzeczoznawców – mówi Piotr Adamczyk, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Concordia Ubezpieczenia

Należy dodać, iż bardzo przydatna jest dodatkowa znana już aplikacja AudaVIN. Służy ona do szybkiej identyfikacji pojazdu, który poprzez swój numer identyfikacyjny, precyzyjnie określona rodzaj, markę, typ , a w szczególności wyposażenie uszkodzonego auta.

– Daje to gwarancję precyzji i poprawności oszacowania szkody. W konsekwencji zaś Klient otrzymuje szybką i rzetelną informację na temat wysokości szkody,– dodaje Dyrektor Piotr Adamczyk.

Źródło: Concordia Ubezpieczenia


Tagi: , ,

Likwidacja szkód przez internet w Liberty Direct Liberty Direct uruchomiło platformę służącą monitorowaniu likwidacji szkód przez internet. Przy pomocy nowego systemu Klienci towarzystwa będą mogli ś...
Powodzianie ubezpieczeni w Concordii mogą czuć się... Druga fala powodziowa, która przeszła przez południową Polskę najbardziej dotknęła te miejsca, gdzie już wcześniej woda wyrządziła ogromne szkody. W S...
Właściciele podtopionych samochodów otrzymają odsz... Posiadacze obowiązkowego ubezpieczenia OC nie mają możliwości z tej polisy pokrycia szkód samochodowych wywołanych przez powódź i podtopienia. ...
Coraz więcej zgłaszanych szkód powodziowych W PZU do poniedziałku zarejestrowano już prawie 71 tys. szkód powodziowych - podano w przesłanym PAP w poniedziałek komunikacie Zakładu. Natomiast w W...
SOS PZM rozszerza swoją współpracę z Liberty Direc... SOS PZMOT poszerzył dotychczasową współpracę z Liberty Direct o nowe obszary dotyczące ubezpieczeń mieszkaniowych. Usługi świadczone przez SOS PZMOT n...