Ubezpieczenia

Klienci Warty podejmą decyzję w sprawie wyboru agencji reklamowej

poleć drukuj

WARTA rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej. Weźmie w nim udział 9 wyróżniających się firm z branży. Co ważne, to do klientów będzie należał ostateczny głos, która z nich będzie obsługiwała w najbliższym czasie spółkę

WARTA rozesłała zaproszenia do przetargu, w wyniku którego zostanie wyłoniona agencja reklamowa, która zajmie się pełną obsługą spółki w tym obszarze.

Od agencji będziemy oczekiwać kompleksowych usług, czyli wsparcia w obszarach ATL, BTL, Internet oraz propozycji ciekawych projektów niestandardowej komunikacji – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR WARTY.

Zaproszenia dostały agencje: DDB, Just, Heads, Heart &Brain, Hypermedia, LOWE, Mc Cann, What oraz obecnie obsługująca WARTĘ agencja G7. Zostały one wybrane po wstępnej wewnętrznej selekcji spośród ponad 30 agencji, które odpowiedziały na kwestionariusz rozesłany przez WARTĘ kilka tygodni temu. Eksperci WARTY przeanalizowali nie tylko odpowiedzi firm, ale też ich aktywność, a przede wszystkim kreatywność widoczną w dotychczas prowadzonych projektach. Brali też pod uwagę doświadczenie agencji oraz opinię rynkową.

Jak widać z listy zaproszonych agencji, nie kierowaliśmy się wyłącznie wielkością firmy – co jest częstym zjawiskiem w dużych korporacjach – ale docenialiśmy umiejętności i potencjał do stworzenia interesujących kreacji – podkreśla Bogusława Potacka.

Zaproszone agencje będą przygotowywały teraz konkretne koncepty kreatywne, już pod kątem potrzeb WARTY. Firma oczekuje, że agencje wykażą się połączeniem dobrego zrozumienia branży ubezpieczeniowej i nieprzeciętnych kompetencji w obszarze marketingu z pasją i zaangażowaniem w projekt. Co ciekawe, WARTA wybrała bardzo obiektywny i transparentny sposób wyboru zwycięskiej agencji.

To do klientów będzie należał ostateczny głos. Najlepsze koncepty kreatywne zostaną poddane ocenie klientów w ramach specjalnie przeprowadzonego badania i dopiero na tej podstawie nastąpi wybór zwycięskiej agencji – mówi Bogusława Potacka.

Ogłoszenie wyników przetargu jest planowane na przełomie lipca i sierpnia.

Źródło: Warta


Tagi: , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...
Większe składki na rzecz Ubezpieczeniowego Fundusz... Firmy ubezpieczeniowe oferujące polisy komunikacyjne OC zgodziły się wczoraj – choć po gorącej dyskusji - na podwyżkę składki na Ubezpieczeniowy Fundu...
Kupujący polisy komunikacyjne nie zawsze podają pr... W ciągu roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje udostępnić firmom ubezpieczeniowym - w trybie on-line - narzędzie do weryfikacji zniżek za b...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...