Ubezpieczenia

PZU kontynuuje współpracę z Mediapolis Custom Publishing

poleć drukuj

Mediapolis Custom Publishing wygrało przetarg na trzyletnią obsługę PZU w zakresie wydawania magazynów firmowych. PZU to jeden z pierwszych klientów Mediapolis, działającej na rynku od 14 lat. W ramach współpracy agencja zrealizuje dla PZU dwa projekty wydawnicze.

Pierwszy „Świat PZU” zadedykowano pracownikom PZU. Traktuje on o tematach biznesowych. Drugi „Świat agenta PZU” skierowano do osób współpracujących z największym polskim ubezpieczycielem.

O ponownym wyborze Mediapolis Custom Publishing i decyzji kontynuowania współpracy zdecydował perfekcjonizm świadczonych usług oraz atrakcyjna oferta, jaką przedstawiło wydawnictwo – mówi Maciej Hassa, Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej w PZU. Współpraca obejmuje wszystkie magazyny wewnętrzne, wydawane przez PZU.

Podstawowe cele realizowane za pośrednictwem magazynów to komunikacja spółki z pracownikami oraz ich integracja. Ich wykorzystanie pozwala także komentować bieżące wydarzenia w firmie oraz informować, co konkretnie oznaczają one dla pracowników.

Na łamach magazynów PZU prezentuje specyfikę swoich produktów, nowości w ofercie, a także zamieszcza interesujące artykuły o psychologii biznesu. Poprzez komunikację misji i wartości firmy, publikacje wzmacniają satysfakcję pracowników z pracy, ich wzajemne relacje oraz identyfikację z pracodawcą – mówi Monika Walczak, Dyrektor Zarządzający Mediapolis Custom Publishing. We wszystkich magazynach zastosowano dynamiczne gatunki dziennikarskie, m.in. reportaż, wywiad oraz prezentację sylwetek pracowników PZU. Szeroko wykorzystano techniki interaktywne i infografiki. Projekty graficzne są przyjazne w odbiorze, nowoczesne i różnorodne – dodaje.

W wyniku przeprowadzonego rebrandingu PZU, w maju ukazał się pierwszy numer w nowym layoucie. Zakres projektu obejmuje prace redakcyjne, druk oraz dystrybucję magazynów PZU. Ponadto każdorazowo w ramach nowego wydania, Mediapolis Interactive, działająca w ramach Grupy Mediapolis przygotowuje plakat z numeru oraz baner flashowy do intranetu zapowiadający nowy numer „Świata PZU”.

Źródło: PZU


Tagi: , , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
PZU poszerza ofertę w ubezpieczeniach komunikacyjn... Największy polski ubezpieczyciel poszerzył swoją ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Nowe rozwiązania wprowadzone przez PZU to m.in.: autocasco w wers...
Coraz więcej zgłaszanych szkód powodziowych W PZU do poniedziałku zarejestrowano już prawie 71 tys. szkód powodziowych - podano w przesłanym PAP w poniedziałek komunikacie Zakładu. Natomiast w W...
Kontrowersyjne reklamy telewizyjne PZU W spotach telewizyjnych PZU zapewnia, że ubezpiecza kierowców, którzy np. nie zapinają pasów czy łamią przepisy ruchu drogowego. Być może rzeczywiście...
Firmy ubezpieczeniowe obawiają się wiosennych rozt... Towarzystwa Ubezpieczeniowe w obawie przed wiosennymi roztopami łagodzą procedury wypłaty odszkodowań. Już teraz wszystkie firmy przygotowują się d...