Ubezpieczenia

Edukacyjna kampania organizowana przez PIU

poleć drukuj

W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, PIU nawiązała współpracę z wiodącym krajowym miesięcznikiem poradnikowym – „Olivia”.
Współpraca z „Olivią” obejmuje cykl artykułów, poświęconych różnym typom produktów ubezpieczeniowych. Mają one zapoznać czytelników z ofertą ubezpieczycieli. Duży nacisk położony jest także na wyjaśnianie wszelkich wątpliwości, pojawiających się przy zawieraniu umowy ubezpieczenia oraz wypłacaniu odszkodowania lub świadczenia.

Pierwszy artykuł, przygotowany we współpracy z PIU, dotyczyć będzie ubezpieczeń na życie. Ukaże się on na rynku 10 marca br. W zeszłym roku PIU prowadziło podobną kampanię edukacyjną z innym wiodącym medium poradnikowym – „Panią Domu”.

Edukacja w zakresie ubezpieczeń jest jednym z celów statutowych Izby. Współpraca z mediami poradnikowymi ma na celu dotarcie do potencjalnych klientów zakładów ubezpieczeń, nie mających dostatecznie dużej wiedzy na temat prawa ubezpieczeniowego oraz produktów dostępnych na polskim rynku.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń


Tagi: , , , , , , , , ,

Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Compensa wprowadza nowy produkt do ubezpieczeń kom... Nowe ubezpieczenie Compensy, pakiet Compensa moto DNA kod, jest jedynym produktem ubezpieczeniowym na polskim rynku, który łączy w sobie atrakcyjny za...
Warta Moto-Assistance nagrodzona w programie Laur ... Mimo że nie upłynął jeszcze miesiąc od wprowadzenia nowych warunków WARTA MOTO-ASSISTANCE, produkt towarzystwa ubezpieczeniowego WARTA został już doc...
City Handlowy rozszerza swoją ofertę produktów ube... Citi Handlowy wzbogaca ofertę o nowe produkty ubezpieczeniowe, które łączą ochronę ubezpieczeniową z możliwością inwestowania za pośrednictwem ubezpie...
Warta chce pozyskiwać klientów przez internet Warta, jeden z największych polskich ubezpieczycieli, chce mocniej wejść w internet. Planuje w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Geert De...