Ubezpieczenia

Warta Moto-Assistance nagrodzona w programie Laur Konsumenta

poleć drukuj

Mimo że nie upłynął jeszcze miesiąc od wprowadzenia nowych warunków WARTA MOTO-ASSISTANCE, produkt towarzystwa ubezpieczeniowego WARTA został już doceniony i nagrodzony. WARTA MOTO – ASSISTANCE został uznany ODKRYCIEM ROKU 2010 w 6. edycji programu Laur Konsumenta.

„To niezwykła nagroda – nie jest bowiem przyznawana przez organizatorów, ale przez samych klientów. Jesteśmy dumni z tego, że w tak krótkim czasie nasz nowy produkt został tak wysoko oceniony. Zatem cel dostarczenia najlepszego assistance komunikacyjnego na rynku został potwierdzony przez samych klientów. Powiedz o tym również swoim klientom!” – czytamy w komunikacie na stronie internetowej ubezpieczyciela.

Program Laur Konsumenta to przeprowadzany od pięciu lat sondaż popularności produktów, usług i marek wśród polskich konsumentów. To równocześnie największy, najbardziej rozpoznawalny i popularny program konsumencki w kraju. Wyniki pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

LAUR KONSUMENTA-ODKRYCIE ROKU 2010 wspomoże promocję i sprzedaż nie tylko WARTA MOTO-ASSISTANCE, ale również innych naszych produktów, sprzyja on bowiem budowaniu silnej, wartościowej i stabilnej marki. Klienci cenią produkty oznakowane „LAUREM” gdyż wiedzą, że zostały nagrodzone przez takich samych klientów jak oni w momencie dokonywania wyboru.

Źródło: Warta


Tagi: , , ,

Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Compensa wprowadza nowy produkt do ubezpieczeń kom... Nowe ubezpieczenie Compensy, pakiet Compensa moto DNA kod, jest jedynym produktem ubezpieczeniowym na polskim rynku, który łączy w sobie atrakcyjny za...
City Handlowy rozszerza swoją ofertę produktów ube... Citi Handlowy wzbogaca ofertę o nowe produkty ubezpieczeniowe, które łączą ochronę ubezpieczeniową z możliwością inwestowania za pośrednictwem ubezpie...
Warta chce pozyskiwać klientów przez internet Warta, jeden z największych polskich ubezpieczycieli, chce mocniej wejść w internet. Planuje w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Geert De...
Nowe ubezpieczenie grupowe na życie i dożycie ofer... Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. wprowadza do sprzedaży kolejny produkt strukturyzowany z gwarancją kapitału. Nordea Gwarant - WIG ...