Ubezpieczenia

Nowe ubezpieczenie grupowe na życie i dożycie oferowane przez Nordea Polska TUnŻ

poleć drukuj

Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. wprowadza do sprzedaży kolejny produkt strukturyzowany z gwarancją kapitału. Nordea Gwarant – WIG 20 Dynamika II (ubezpieczenie grupowe na życie i dożycie), podobnie jak pierwsza odsłona produktu, jest oparty o indeks WIG 20. Konstrukcja ubezpieczenia jest bardzo prosta – klient zarobi tym więcej, im bardziej wzrośnie wartość spółek z tego indeksu.

Indeksy giełdowe, w tym WIG 20, zwyżkują już od połowy lutego 2009 roku. Jednak obecny okres wzrostów trwa stosunkowo krótko, w porównaniu z historycznymi hossami na warszawskiej giełdzie. Jak do tej pory spowodował także stosunkowo niewielki wzrost cen akcji. W ocenie analityków Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie można zatem spodziewać się dalszych wzrostów cen na giełdzie w Warszawie, które potrwają przynajmniej 2 lata. Nordea Gwarant – WIG 20 Dynamika II pozwoli klientom Nordea skorzystać na potencjalnych wzrostach giełdowych.

Nordea Gwarant – WIG 20 Dynamika II to produkt dwuletni (okres trwania umowy ubezpieczenia od 04.05.2010 r. do 09.07.2012 r.) dający inwestorom 95% gwarancję zainwestowanego kapitału (pod warunkiem dotrzymania terminu inwestycji, a więc jeśli nie wycofają środków do ostatniego dnia obowiązywania umowy ubezpieczenia grupowego zawartej na czas określony zgodnie z OWU).

Źródło: Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeńna Życie S.A.


Tagi: , , , , , ,

Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Compensa wprowadza nowy produkt do ubezpieczeń kom... Nowe ubezpieczenie Compensy, pakiet Compensa moto DNA kod, jest jedynym produktem ubezpieczeniowym na polskim rynku, który łączy w sobie atrakcyjny za...
Warta Moto-Assistance nagrodzona w programie Laur ... Mimo że nie upłynął jeszcze miesiąc od wprowadzenia nowych warunków WARTA MOTO-ASSISTANCE, produkt towarzystwa ubezpieczeniowego WARTA został już doc...
City Handlowy rozszerza swoją ofertę produktów ube... Citi Handlowy wzbogaca ofertę o nowe produkty ubezpieczeniowe, które łączą ochronę ubezpieczeniową z możliwością inwestowania za pośrednictwem ubezpie...
Warta chce pozyskiwać klientów przez internet Warta, jeden z największych polskich ubezpieczycieli, chce mocniej wejść w internet. Planuje w ten sposób pozyskiwać nowych klientów. Geert De...