Ubezpieczenia

Jakość usług tematem przewodnim najnowszej kampanii Liberty Direct

poleć drukuj
Liberty Direct rusza kampanią reklamową opartą o wyniki rankingu Dziennika Ubezpieczeniowego. Firma wypadła w nim najlepiej wśród firm wywodzących się z modelu direct. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Opracowane przez Dziennik Ubezpieczeniowy zestawienie, ważące liczbę skarg z przypisem z ubezpieczeń komunikacyjnych pokazuje, na których ubezpieczycieli Klienci narzekają najczęściej, a na których najmniej. Wskaźnik obliczany przez Dziennik Ubezpieczeniowy odzwierciedla względną liczbę skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej, która wynosi 100%. Im niższy wskaźnik tym mniej skarg od Klientów i tym samym lepsza jakość obsługi.”W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług oferowanych przez Liberty Direct. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę”– komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Wysoką satysfakcję Klientów potwierdzają także badania, z których wynika, żez naszych usług zadowolonych jest 97 na 100 Klientów” – dodaje Karski.

Liberty Direct jest obecnie jedną z najszybciej rosnącychfirm ubezpieczeniowych na rynku. W 2012 roku ubezpieczyciel zebrał składkę przypisaną brutto w wysokości 268,7 mln zł, z czego 63,6 mln zł w IV kwartale. Tym samym przypis firmy był o 32% wyższy niż w 2011. Na sukces firmy duży wpływ miała sprzedaż w kanałach tradycyjnych, z których pochodzi blisko 50% składki zebranej w 2012r.

Liberty Direct

Źródło: Liberty Group


Tagi: , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez komórkę... Aviva, jako pierwsza zaczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórka...
Kolejna kampania reklamowa Liberty Direct Rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. 30-sekundowy spot przedstawia agenta ubezpieczeniowego sprzedającego polisy komunikacy...
Link4 rusza z nową kampanią reklamową Link4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, wystartował 1 marca z nową kampanią reklamową. Pokazuje ona „zaklętych” kierowców, którzy co roku odnawiają ...
Kampania reklamowa skierowana do nieubezpieczonych... Czy Twój mąż jeździ bez OC? Jeśli tak, to w razie wypadku zostaniecie obciążeni kosztami, które mogą wynieść nawet 700 tys. zł. Porozmawiaj z mężem – ...