Aviva, jako pierwsza zaczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórkach. Kampania ruszyła w OnetLajt, a wkrótce pojawi się w kolejnych serwisach.
Wygląda to tak, że osoby przeglądające mobilne wersje serwisów internetowych zobaczą reklamę Avivy. Po kliknięciu na nią, klient zostaje przekierowany na specjalnie przygotowaną stronę, gdzie może zostawić swój numer telefonu lub od razu połączyć się z konsultantem firmy.
Z tego modelu korzystają już banki, telekomy, biura turystyczne, a nawet szkoły językowe i dilerzy samochodów.
Inni ubezpieczyciele też próbują swoich sił w mobilnym internecie. Od półtora roku swoje ubezpieczenia dla podróżujących za granicę sprzedaje Generali klientom sieci Orange – każdy dostaje SMS z ofertą po wyjeździe z Polski.
Z kolei Liberty Direct uruchomił własną stronę dostosowaną do przeglądania w komórkach.
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Tagi: internet mobilny, kampania reklamowa, telefon komórkowy, ubezpieczenia komunikacyjne