Ubezpieczenia

Kolejna kampania reklamowa Liberty Direct

poleć drukuj

Rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. 30-sekundowy spot przedstawia agenta ubezpieczeniowego sprzedającego polisy komunikacyjne towarzystwa. Kampania ma na celu zbudowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, której oferta dostępna jest w multiagencjach i zarazem zachęcić klientów do zakupu ubezpieczeń.

 

– W 2011 roku priorytetem Liberty Direct była budowa sieci współpracujących multiagencji. Dzięki podjętym działaniom w tym zakresie nasza oferta jest już dostępna na terenie całej Polski. Postanowiliśmy w związku z tym zakomunikować ten fakt w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że przyniesie ona pożądany skutek zarówno wizerunkowy jak i sprzedażowy – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

 

Koncepcję kampani opracowała Liberty Direct, produkcją zajął się Easyhell, a za zakup mediów odpowiada MPG.
źródło: Liberty Direct


Tagi: , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez komórkę... Aviva, jako pierwsza zaczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórka...
Link4 rusza z nową kampanią reklamową Link4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, wystartował 1 marca z nową kampanią reklamową. Pokazuje ona „zaklętych” kierowców, którzy co roku odnawiają ...
Kampania reklamowa skierowana do nieubezpieczonych... Czy Twój mąż jeździ bez OC? Jeśli tak, to w razie wypadku zostaniecie obciążeni kosztami, które mogą wynieść nawet 700 tys. zł. Porozmawiaj z mężem – ...
Proama wystartowała z nową kampanią reklamową W niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjal...