Opracowane przez Dziennik Ubezpieczeniowy zestawienie, ważące liczbę skarg z przypisem z ubezpieczeń komunikacyjnych pokazuje, na których ubezpieczycieli Klienci narzekają najczęściej, a na których najmniej. Wskaźnik obliczany przez Dziennik Ubezpieczeniowy odzwierciedla względną liczbę skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej, która wynosi 100%. Im niższy wskaźnik tym mniej skarg od Klientów i tym samym lepsza jakość obsługi.”W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług oferowanych przez Liberty Direct. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę”– komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Wysoką satysfakcję Klientów potwierdzają także badania, z których wynika, żez naszych usług zadowolonych jest 97 na 100 Klientów” – dodaje Karski.
Liberty Direct jest obecnie jedną z najszybciej rosnącychfirm ubezpieczeniowych na rynku. W 2012 roku ubezpieczyciel zebrał składkę przypisaną brutto w wysokości 268,7 mln zł, z czego 63,6 mln zł w IV kwartale. Tym samym przypis firmy był o 32% wyższy niż w 2011. Na sukces firmy duży wpływ miała sprzedaż w kanałach tradycyjnych, z których pochodzi blisko 50% składki zebranej w 2012r.
Liberty Direct
Źródło: Liberty Group