Ubezpieczenia

Towarzystwo ubezpieczeń BZ WBK-Aviva nagrodzone godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

poleć drukuj
BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń ponownie nagrodzone zostały Godłem programu „Firma Przyjazna Klientowi”. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 21 maja 2012 w Hotelu Marriott, a wyróżnienie w imieniu BZ WBK-Aviva odebrała Katarzyna Gołębiewska – dyrektor ds. Obsługi Klienta.
Zadowolenie naszych klientów w różnych obszarach kontaktu z firmą jest dla nas niezwykle ważne. Przyznane Godło traktujemy nie tylko jako nagrodę, ale przede wszystkim jako szczególne zobowiązanie do ciągłego świadczenia kientom obsługi na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że klienci po raz drugi z rzędu wysoko ocenili współpracę z naszą firmą – mówi Katarzyna Gołębiewska.
W ramach procesu certyfikacji Towarzystwa BZ WBK-Aviva zostały poddane badaniu opinii klientów, m.in. w takich obszarach jak: ogólne zadowolenie ze współpracy, zaufanie, terminowość, prawdopodobieństwo rekomendacji, jakość świadczonych usług, przejrzystość oferty.Klienci szczególnie wysoko ocenili terminowość, przestrzeganie uczciwych zasad w kontaktach z klientami i profesjonalizm działania.Organizatorem akcji jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, która wyróżnia w ten sposób firmy dbające o zapewnianie klientom najwyższej jakości obsługi.

Tytuł Firma Przyjazna Klientowi jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym BZ WBK-Aviva w ostatnim czasie. Jesienią, spółka BZ WBK-Aviva TU na Życie otrzymała tytuł „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej” w ramach konkursu „Jakość obsługi posprzedażowej klientów zakładów ubezpieczeń” organizowanego przez Gazetę Bankową.

Źródło: BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń


Tagi: , , , ,

Likwidacja szkód przez internet w Liberty Direct Liberty Direct uruchomiło platformę służącą monitorowaniu likwidacji szkód przez internet. Przy pomocy nowego systemu Klienci towarzystwa będą mogli ś...
Generali wprowadza innowacyjne narzędzie do obsług... Grupa Generali w ramach strategii automatyzacji procesów sprzedażowych rozpoczęła proces wyposażania sieci sprzedaży w innowacyjne narzędzie do obsług...
Proama usprawnia proces obsługi klienta Finnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pra...
Konsumenci stawiają przed ubezpieczycielami coraz ... Większość polskich klientów towarzystw zamierza poświęcić dużo więcej czasu niż dotychczas na analizę informacji o ubezpieczeniu przed jego zakupem, w...
11 marzec dniem otwarcia oddziału obsługi klienta ... Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, oferujący ubezpieczenia komunikacyjne, otwiera w najbliższą niedzielę (11 marca) swój Ogólnopolski Oddzi...