Ubezpieczenia

Proama rozpoczyna kampanię społeczną „Wrzucam na luz”

poleć drukuj

Proama – nowy ubezpieczyciel, specjalizujący się w ubezpieczeniach komunikacyjnych – rusza z kampanią społeczną w mediach społecznościowych pt. „Wrzucam na luz”, promującą kulturalną jazdę.

„Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz uprzejmego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

– Nie mamy wpływu na korki i dziury w drodze, ale mamy wpływ na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego – mówi Justyna Szafraniec, PR Manager, Proama. –„Wrzucam na luz”to akcja, którą chcemy zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwia dotarcie do celu i wpływa na bezpieczeństwo. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Dla Proama zorganizowanie kampanii „Wrzucam na luz” jest spójne z polityką biznesową firmy, która bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – 70% – zniżkibonus-malus na OC i AC.

– Analizując potrzeby Proama, jej grupę docelową oraz ofertę w postaci 70% zniżki dla bezpiecznych kierowców, jak również sposób w jaki funkcjonują w mediach społecznościowych inni ubezpieczyciele, zaproponowaliśmy organizację akcji społecznej, której tematem jest kultura jazdy i zachowanie kierowców na drodze. Szukaliśmy atrakcyjnego tematu, mogącego być pretekstem do dialogu w mediach społecznościowych, wzbudzającego emocje, pozwalającego na angażowanie internautów. Tak zrodził się pomysł na „Wrzucam na luz” – wyjaśnia Norbert Kilen, Dyrektor Strategiczny, Think Kong.

W początkowej fazie organizatorzy akcji skupią się na prowadzeniu profilu „Wrzucam na luz” na Facebooku (www.facebook.com/wrzucamnaluz). W kolejnych etapach planowana jest aktywność w kanałach, takich jak Google+, Twitter, Youtube i blogi oraz wprowadzenie narzędzi bardziej zaawansowanych, angażujących internautów.

Źródło: Proama


Tagi: , , ,

Francuski ubezpieczyciel Groupama w 2012 rozpoczni... W 2012r. polski rynek ubezpieczycieli poszerzy się o francuskiego ubezpieczyciela  Groupama. Towarzystwo będzie prowadzić swoją działalność w Polsce p...
70% zniżki za bezszkodowość i Osobisty Doradca w P... 29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia został wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpiec...
Proama usprawnia proces obsługi klienta Finnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pra...
Multimedialny serwis prasowy Proama już dostępny Proama, ubezpieczyciel, który w styczniu rozpoczął działalność w Polsce, uruchomiła pod adresem media.proama.pl multimedialne biuro prasowe. Multimedi...
Agencja Think Kong rozpoczyna działania wspierając... Proama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong....