Proama, nowy ubezpieczyciel na polskim rynku, oferujący ubezpieczenia komunikacyjne, otwiera w najbliższą niedzielę (11 marca) swój Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta (OOOK). Jest to spowodowane dużym zainteresowaniem klientów ofertą firmy.
W Proama każdy klient kupując polisę przez telefon otrzymuje do dyspozycji swojego Osobistego Doradcę, który pomaga mu dobrać ofertę dostosowaną do jego potrzeb i jest do dyspozycji klienta w całym okresie trwania ubezpieczenia. Klient może się z skontaktować z doradcą poprzez e-mail oraz dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta.
– Dotychczas doradcy byli dostępni dla klientów od poniedziałku do soboty. Okazało się jednak, że aż kilkaset osób dzwoni do Oddziału również w niedziele, więc postanowiliśmy odpowiedzieć na oczekiwania klientów – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży, Proama. – Wyjątkowo w najbliższą niedzielę nasi doradcy będą dyżurować przy telefonach w godzinach9-20. Jeżeli ten pomysł się sprawdzi, będziemy powtarzać go w przyszłości.
W pozostałe niedziele do dyspozycji klientów Proama jest strona www.proama.pl, na której nie tylko można przeczytać o produktach Proama i wyliczyć składkę, ale również kupić polisę. Osoby, które dokonają zakupu ubezpieczenia przez internet również będą miały przydzielonego Osobistego Doradcę.
Źródło: Proama
Tagi: doradca ubezpieczeniowy, obsługa klienta, Proama, Ubezpieczenia, ubezpieczenia komunikacyjne