Firma Przyjazna Klientowi to ogólnopolski Program Certyfikacyjny kierowany do firm i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi Klientów oraz skuteczność zarządzania relacjami z Klientami.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny Klienci Link4 uznali naszą firmę za godną zaufania, profesjonalną oraz przyjazną.” – powiedział Roger Hodgkiss, prezes Link4.
Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – organizacja non-profit, zajmującą się problemami edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
Tytuł Firma Przyjazna Klientowi jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym Link4 w ostatnim czasie. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011, nagrodę Super Brand dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku oraz Złote Godło „Laur Konsumenta” (po raz trzeci).
Natomiast w zeszłorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia auto casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, Link4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.
Źródło: Link4
Tagi: Firma Przyjazna Klientowi, Link4, obsługa klienta, wyróżnienie