Ubezpieczenia

Compensa zbadała satysfakcję swoich klientów

poleć drukuj

Zadowolenie z procesu likwidacji szkód i obsługi agentów, poczucie bezpieczeństwa, poziom zaufania do firmy – o ocenę tych kwestii poprosiła swoich klientów Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group.  

Z przeprowadzonego przez towarzystwo badania satysfakcji klientów wynika, że aż 98% ubezpieczonych w Compensa jest zadowolonych z obsługi przez swojego agenta. Respondenci ocenili kulturę osobistą, dyspozycyjność, szybkość obsługi, jasność przekazywanych informacji i wiedzę pracowników na temat ubezpieczeń.
Według 85% ankietowanych sama firma może być postrzegana jako stabilna i bezpieczna finansowo instytucja, a konsekwencją tej opinii jest deklaracja 81% respondentów, którzy gotowi są polecić Compensa swoim znajomym.

– Wszystkie badane obszary znalazły uznanie w oczach klientów, którzy ocenili poszczególne elementy usług Compensy średnio na mocną 4-kę w skali 1-5, co jest naprawdę dobrym rezultatem. Jednak utrzymanie wysokich wyników wymaga dalszej pracy, bo klienci oczekują coraz wyższego standardu usług. Obecnie skupiamy się przede wszystkim na dalszym usprawnianiu procesu likwidacji szkód, choć już teraz ten element oferty dobrze ocenia 80% klientów – mówi Karolina Szczepaniak, Dyrektor Biura Marketingu i PR w Compensie.

Badanie satysfakcji klientów w formie ankiety telefonicznej zostało przeprowadzone na próbie 1004 respondentów we własnym studiu CATI ubezpieczyciela. W grupie badanych znalazło się 504 klientów bez szkody i 500 ze szkodą.

Źródło: Compensa


Tagi: , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...
Większe składki na rzecz Ubezpieczeniowego Fundusz... Firmy ubezpieczeniowe oferujące polisy komunikacyjne OC zgodziły się wczoraj – choć po gorącej dyskusji - na podwyżkę składki na Ubezpieczeniowy Fundu...
Kupujący polisy komunikacyjne nie zawsze podają pr... W ciągu roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje udostępnić firmom ubezpieczeniowym - w trybie on-line - narzędzie do weryfikacji zniżek za b...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...