InterRisk w celu ułatwienia klientom procesu likwidacji szkód uruchomiło Call Center, za pomocą którego, można zgłosić szkodę komunikacyjną. Infolinia jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.30 – 22.00. W pozostałych godzinach klient może zostać dane kontaktowe w systemie, a konsultant infolinii skontaktuje się z nim następnego dnia w celu przyjęcia zgłoszenia.
Klient za pośrednictwem Call Center uzyska informacje dotyczące likwidacji szkód, między innymi:
• dane, jakie powinien otrzymać poszkodowany uczestniczący w zdarzeniu drogowym.
• terminach likwidacji szkody wynikających z ustawy, OWU i procedur.
• koniecznych czynnościach po zakończeniu likwidacji szkody (badanie techniczne, ewentualne doubezpieczenie pojazdu).
• po skutecznej identyfikacji klienta podanie indywidualnych informacji dotyczących zgłoszonych szkód takich jak: wydanych decyzjach w szkodzie oraz wysokości przyznanego odszkodowania.
• zasadach likwidacji szkód klientów instytucjonalnych oraz przekazywania informacji o warsztatach współpracujących przy likwidacji szkód tych klientów.
• zasadach postępowania przy powstaniu szkód poza granicami Polski.
• informacje dotyczące likwidacji szkód i jednostek terenowych InterRisk
• danych teleadresowych jednostek InterRisk oraz godzinach pracy poszczególnych jednostek.
• możliwości uzyskania pomocy w przypadku potrzeby holowania pojazdu.
Udostępnione dla klientów Call Center ma również pomóc klientom odnośnie wypowiedzeń, warunkach umowy, zasadach ubezpieczeń oraz dokumentów jakie są wymagane, aby zawrzeć ubezpieczenie komunikacyjne.
źródło: InterRisk
Tagi: call center, infolinia, InterRisk, likwidacja szkód, ubezpieczenia komunikacyjne, zdarzenie drogowe