Ubezpieczenia

Zmieniona szata graficzna strony internetowej Concordia Ubezpieczenia

poleć drukuj

Concordia Ubezpieczenia pragnąc zadbać o potrzeby klienta, uruchomiła nową stronę internetową www.concordiaubezpieczenia.pl. Zaletami nowego serwisu jest zmieniona i unowocześniona szata graficzna, jasny układ informacji, intuicyjne sterowanie a także zrozumiała treść dla klienta.

Concordia Ubezpieczenia w 2011r. zapoczątkowała zmiany w firmie, zaczynając od przekształcenia logotypu oraz zmiany nazwy marketingowej. Te same zdjęcia, sformułowania czy układ informacji można odnaleźć zarówno na stronie internetowej, jak również w innych materiałach promocyjnych Concordii w wersji papierowej.

Przy budowaniu serwisu, ważnym celem było pogrupowanie ofert, według poszczególnych segmentów Klienta: Indywidualnego, Rolnika, Przedsiębiorcy, Kredytobiorcy oraz oferty specjalizowane. Zastosowano rotator na stronie głównej, w którym pojawiają się informacje o czterech istotnych w danym momencie ofertach Concordia Ubezpieczenia.

– Przed przystąpieniem do prac nad stroną, postawiliśmy sobie za cel, stworzenie takiej strony, która będzie czytelna dla klientów. Wynikiem naszych prac jest serwis, który gwarantuje szybki dostęp do informacji – mówi Katarzyna Jankowska, Dyrektor Biura Marketingu Concordia Ubezpieczenia. Zastosowaliśmy również nowoczesną technologię umożliwiającą pozycjonowanie i rozbudowywanie serwisu o dodatkowe funkcjonalności – dodaje Jankowska.

Strona Concordia Ubezpieczenia skonstruowana jest tak, aby każdy użytkownik bez problemu mógł znaleźć informacje dotyczące oferty, likwidacji szkód, czy informacje o pośrednikach działających w danym mieście. Nowy serwis pozwala dotrzeć do danych teleadresowych Centrali, Oddziałów, Przedstawicielstw, ale także do Agentów i Banków oferujących ubezpieczenia Concordia.

– Ważnym komponentem przy projektowaniu nowej strony była kwestia jej aktualizacji. Szybka i sprawna zmiana informacji i wprowadzanie newsów odbywa się dzięki rozbudowanemu systemowi CMS. Pozwala nam to błyskawicznie reagować przy zachowaniu pełnej niezależności – podsumowuje Katarzyna Jankowska.

Nowa strona daje więc możliwość bycia blisko Klienta, udzielenia mu pełnej informacji jeszcze przed rozmową z Pośrednikiem, skierowania go do najbliższej placówki, a swoją przejrzystą strukturą zachęca odwiedzającego stronę do przeglądania nie tylko konkretnej oferty, ale także i innych dostępnych w serwisie.

źródło: Concordia Polska TUW


Tagi: , , ,

Ubezpieczenia medyczne AXA MED dla klietnów BNP Pa... Posiadaczom lub współposiadaczom konta osobistego, bank oferuje dostęp do prywatnej opieki medycznej w całej Polsce. Nowe ubezpieczenie obejmuje ni...
Grupa Liberty Mutual rozpoczyna działalność ubezpi... Grupa Liberty Mutual, za pośrednictwem będącej w pełni jej własnością spółki zależnej Liberty Insurance Company Limited (LICL), 17 listopada 2011r...
Francuski ubezpieczyciel Groupama w 2012 rozpoczni... W 2012r. polski rynek ubezpieczycieli poszerzy się o francuskiego ubezpieczyciela  Groupama. Towarzystwo będzie prowadzić swoją działalność w Polsce p...
Concordia podsumowuje sprzedaż polis przez interne... Concordia reasumując kilka miesięcy pracy w Systemie Obsługi Sprzedaży Rubinet, potwierdza, że jakość i szybkość obsługi stają się najistotniejsze w s...
Kary finansowe dla Warty i PZM za ograniczanie pra... TUiR Warta i Polski Związek Motorowy TU VIG ograniczały prawa konsumentów, zabierając część należnego odszkodowania. Prezes UOKiK ukarała towarzystwa ...