Ubezpieczenia

Ruszyła kampania reklamowa Ergo Hestii

poleć drukuj

„Jestem pewien” pod takim hasłem towarzystwo Ergo Hestia rozpoczęła swoją ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ma na celu przedstawić ofertę produktową grupy Ergo Hestia oraz zaprezentować ubezpieczenie pakietowe Hestia 7.

W kampanii reklamowej towarzystwo przedstawia zalety eKonta, dzięki któremu klient za pomocą przeglądarki internetowej, ma dostęp do informacji o polisach oraz może zlikwidować szkodę.

W zakres ubezpieczenia pakietowego Hestia 7 wchodzi ubezpieczenie domu, samochodu, rodziny od nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialność cywilną, pomoc assistance.

Spot reklamowy jest emitowany na antenie telewizji, w radiu i internecie. Głównymi stacjami, które emitują kampanię reklamową Ergo Hestia jest: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i TVP3, a także stacje tematyczne.
źródło: Ergo Hestia


Tagi: , , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Lipcowa promocja w Ergo Hestii na ubezpieczenia ko... Ergo Hestia oferuje w lipcu 10 proc. zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, NNW. Promocja adresowana jest zarówno do klientów indywidualnych, ...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...
Ergo Hestia wśród czołowych towarzystw pod względe... Ergo Hestia zajmuje drugie miejsce wśród ubezpieczycieli, którzy odnotowali najmniejszą liczbę skarg, składanych do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosun...