- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

InterRisk uruchomiło Call Center dla klientów zgłaszających szkodę komunikacyjną

InterRisk w celu ułatwienia klientom procesu likwidacji szkód uruchomiło Call Center, za pomocą którego, można zgłosić szkodę komunikacyjną. Infolinia jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.30 – 22.00. W pozostałych godzinach klient może zostać dane kontaktowe w systemie, a konsultant infolinii skontaktuje się z nim następnego dnia w celu przyjęcia zgłoszenia.

Klient za pośrednictwem Call Center uzyska informacje dotyczące likwidacji szkód, między innymi:
•    dane, jakie powinien otrzymać poszkodowany uczestniczący w zdarzeniu drogowym.
•    terminach likwidacji szkody wynikających z ustawy, OWU i procedur.
•    koniecznych czynnościach po zakończeniu likwidacji szkody (badanie techniczne, ewentualne doubezpieczenie pojazdu).
•    po skutecznej identyfikacji klienta podanie indywidualnych informacji dotyczących zgłoszonych szkód takich jak: wydanych decyzjach w szkodzie oraz wysokości przyznanego odszkodowania.
•    zasadach likwidacji szkód klientów instytucjonalnych oraz przekazywania informacji o warsztatach współpracujących przy likwidacji szkód tych klientów.
•    zasadach postępowania przy powstaniu szkód poza granicami Polski.
•    informacje dotyczące likwidacji szkód i jednostek terenowych InterRisk
•    danych teleadresowych jednostek InterRisk oraz godzinach pracy poszczególnych jednostek.
•    możliwości uzyskania pomocy w przypadku potrzeby holowania pojazdu.

Udostępnione dla klientów Call Center ma również pomóc klientom odnośnie wypowiedzeń, warunkach umowy,  zasadach ubezpieczeń oraz dokumentów jakie są wymagane, aby zawrzeć ubezpieczenie komunikacyjne.

źródło: InterRisk