Ergo Hestia od lat ubezpiecza najważniejsze polskie firmy. Podsumowaliśmy współpracę z największymi przedstawicielami biznesu w faktach i liczbach, pokazywanych w nowej kampanii od 7 maja 2012 roku.
- 83% firm budowlanych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych
(WIG-BUDOW., 2012 r.) - 85% firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych
(WIG 20, 2012 r.) - 90% z pierwszej dziesiątki najbardziej zyskownych przedsiębiorstw w Polsce
(Lista 500 tygodnika Polityka 2010) - 90% z pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich marek
(Ranking Najcenniejszych Polskich Marek 2011) - 90% z pierwszych dziesięciu firm branży surowce i paliwa
(Lista 500 tygodnika Polityka 2010)
Reklamy Ergo Hestii pojawiają się w najważniejszych opiniotwórczych tytułach: tygodnikach „Wprost”, „Newsweek” i „Polityka”, a także na łamach miesięczników: „Harvard Business Review”, „Bussinesman.pl” i „Nowego Przemysłu”. Internetowa odsłona majowej kampanii to obecność na portalu gospodarczym wnp.pl – zarówno na stronie głównej, jak i w dziale „Finanse”.
Źródło: Ergo Hestia SA
Tagi: Ergo Hestia, Giełda Papierów Wartościowych, klient korporacyjny, polskie firmy, ubezpieczyciel