Ubezpieczenia

Platforma internetowa stworzona dla posiadaczy polis

poleć drukuj

Teraz można w dowolnym momencie i miejscu sprawdzić stan posiadanej polisy, wartość zgromadzonych na niej środków, a także wysokość i termin kolejnej składki. Dzięki najnowszej platformie internetowej E-Lis wdrożonej przez CALI Europe Oddział w Polsce, klienci tej firmy mają możliwość stałego wglądu i aktywnego zarządzania swoimi polisami ubezpieczeniowymi.

Wprowadzenie systemu E-Lis w CALIE usprawnia procesy związane z obsługą klientów oraz kontaktem z dystrybutorami. Platforma umożliwia klientom wgląd w posiadane polisy, transfer posiadanych środków pomiędzy funduszami kapitałowymi w przypadku produktu ubezpieczeniowo-inwestycyjnego, a także modyfikowanie danych osobowych.

Użytkownik systemu ma również natychmiastowy dostęp do wszystkich dokumentów związanych z polisą: ogólnymi warunkami umowy oraz regulaminem ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych. Klient za pomocą platformy ma możliwość zapoznania się z wynikami funduszy kapitałowych dostępnych w posiadanym produkcie. E-Lis zapewnia równocześnie kontakt z CALIE.

Platforma E-Lis ułatwia też doradcom proces zawierania umów i sprzedaży polis. Mogą oni obsłużyć więcej klientów w krótszym czasie i w każdej chwili sprawdzić status transakcji oraz status realizacji wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Dzięki licznym opcjom dostępnym na platformie, sprzedawcy są w stanie w każdej chwili sprawdzić zaawansowane statystyki, dotyczące wartości sprzedaży w wybranym okresie, ilości klientów czy sprzedanych polis. Tym samym E-Lis pozwala na zwiększenie wydajność pracowników, oszczędza czas pracy i wpływa na wzrost satysfakcji klientów dzięki właściwej identyfikacji ich potrzeb.

– System E-lis jest nowoczesną platformą internetową, która umożliwia naszym klientom oraz partnerom biznesowym aktywne zarządzanie swoimi środkami oraz historią transakcji. Wgląd do polisy oraz wykonywanie na niej wybranych operacji jest możliwe 24 godziny na dobę. Natomiast dla naszych partnerów biznesowych – dystrybutorów polis i innych produktów ubezpieczeniowych, E-Lis jest doskonałym narzędziem do realizacji strategii posprzedażowej obsługi klienta – mówi Laurent Betting, Dyrektor IT w CALIE Polska.

System E-lis został zaprojektowany specjalnie dla Crédit Agricole i jest z powodzeniem wykorzystywany przez oddziały CALIE we Francji i Luksemburgu. Został on stworzony z myślą o dystrybutorach produktów ubezpieczeniowych CALIE, ale przede wszystkim ma ułatwiać klientom indywidualnym natychmiastowy dostęp i efektywne zarządzanie posiadanymi polisami lub innymi produktami ubezpieczeniowymi. Platforma E-Lis jest oparta na systemie Sigma Web Portal opracowanym przez firmę Switch IT.

Źródło: Ciszewski Financial Communications


Tagi: , , ,

Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Zasady korzystania z porównywarki ubezpieczeń Elektroniczne kanały sprzedaży i obsługi klienta stały się powszechnie obowiązującym standardem. Trudno sobie dziś wyobrazić bank, który nie oferowałb...
Ubezpieczenie assistance dla podróżujących samocho... Mondial Assistance zaoferowało ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających samochodem za granicę. W ramach polisy ochroną objęta może być nawet jednodniowa ...
Deutsche Bank PBC uruchomił internetowy market ube... Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne...