Ubezpieczenia

Akcja Liberty Direct promująca bezpieczną jazdę

poleć drukuj

Rusza akcja społeczna „Prędkość w mieście to obciach”, której organizatorem jest firma ubezpieczeniowa Liberty Direct. Celem przedsięwzięcia jest ograniczenie liczby wypadków drogowych w miastach poprzez zmianę postaw społecznych dotyczących jazdy samochodem oraz upowszechnianie wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Patronem programu jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

W ramach akcji na platformie crowdsourcingowej millionyou.com zostanie zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Spośród zgłoszeń zostaną wyłonione najlepsze spoty, które następnie będą promowane w internecie oraz social media. Prace konkursowe można zgłaszać do 2 września br. Autorzy najlepszych filmów otrzymają nagrody pieniężne w wysokości do 10.000 zł.

Akcja „Prędkość w mieście to obciach” powstała w odpowiedzi na problem wysokiej wypadkowości w miastach. W 2012 roku zdecydowana większość wypadków – aż 27.056, miała miejsce w obszarze zabudowanym (73% ogólnej liczby wypadków), zginęły w nich 1 652 osoby, a 32.071 zostało rannych .

– Pomimo systematycznego spadku ogólnej liczby wypadków statystyki pokazują, że tereny zabudowane, w tym miasta, pozostają w dalszym ciągu bardzo niebezpieczne. Dzieje się tak, ponieważ wielu kierowców rozwija w mieście nadmierną prędkość. Widząc dużą skalę problemu zdecydowaliśmy się przeciwdziałać mu organizując kampanię społeczną. Jestem przekonany, że realizowane przez nas działania pomogą wpłynąć na zmianę postaw kierowców, przyczyniając się do ograniczenia liczby wypadków na terenach zabudowanych – komentuje Tomasz Suski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Direct. – Dzięki nowatorskiej formule programu, obejmującej przede wszystkim działania w social media, chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy młodych ludzi, którzy statystycznie częściej uczestniczą w wypadkach na terenie miast i przemawiając „ich językiem” spowodować u nich refleksję, że jazda z dozwoloną prędkością też może być „cool” – dodaje Tomasz Suski.

Akcja „Prędkość w mieście to obciach” to kolejna inicjatywa Liberty Direct wpisująca się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, koncentrującej się na podnoszeniu bezpieczeństwa ruchu drogowego. W marcu firma dołączyła do grona członków Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego, w ramach którego ubezpieczyciel wspiera inicjatywy zmierzające do poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach.

Źródło: Liberty Group


Tagi: , ,

Liberty Direct nagrodzone za kampanię promującą ub... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe przez internet i telefon - został po raz drugi laureatem międzynarodo...
Liberty Direct rozpoczyna nową kampanię reklamową... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Oprócz ubezpieczeń OC, AC, NNW o...
Liberty Direct wprowadza sprzedaż polis mieszkanio... Przy zakupie polisy komunikacyjnej Liberty Direct będzie proponować ubezpieczenie mieszkań. Liczy, że na jego ofertę skuszą się osoby, od których zaku...
Liberty Direct rozszerza ofertę o ubezpieczenie mi... Liberty Direct rozszerza działalność na rynku polskim. Firma rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych obejmujących ubezpieczenie wyposażenia i m...
Nowa akcja Liberty Direct „Taksówka z foteli... Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski,...