Ubezpieczenia

Punkty PAYBACK za usługi LINK4

poleć drukuj

1 lutego 2013 r. firma LINK4 dołączyła do Programu Bonusowego PAYBACK. Ubezpieczyciel uzupełnił ofertę pozostałych partnerów Programu, powiększając tym samym liczbę miejsc, w których uczestnicy mogą zbierać punkty. Posiadacze karty PAYBACK otrzymają punkty za zakup wszystkich rodzajów polis oferowanych przez LINK4.

Uczestnicy PAYBACK od 1 lutego br. dostają punkty za skorzystanie z usług LINK4 Towarzystwa Ubezpieczeń SA nowego oficjalnego partnera Programu. LINK4 rozpoczęło swoją działalność w 2003 r. i obecnie jest największą na polskim runku firmą ubezpieczeniową typu direct, tj. wykorzystującą w swojej działalności narzędzia marketingu mobilnego i internetowego.

„Ten kontrakt jest zwieńczeniem poszukiwania partnera ubezpieczeniowego dla uczestników PAYBACK w Polsce. Model biznesowy LINK4 opierający się na nowych technologiach, a także na bezpośrednim kontakcie z klientem idealnie pasuje do profilu PAYBACK. Dowodzi tego długotrwała i efektywna współpraca Programu z firmą ubezpieczeniową Direct Line w Niemczech” – komentuje Damian Zapłata, dyrektor zarządzający Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK.

LINK4 oferuje klientom indywidualnym polisy majątkowe (non-life). Punkty PAYBACK są przyznawane za zakup wszystkich rodzajów oferowanego ubezpieczenia: samochodu, mieszkania i podróży. Liczba punktów zależy od rodzaju wykupionej polisy: po 100 punktów za OC, Home oraz Travel, a 500 za pakiet OC+AC. Dodatkowo za polisy LINK4 każdy uczestnik Programu może zapłacić punktami PAYBACK.

„Udział w programie PAYBACK to kolejne innowacyjne i atrakcyjne rozwiązanie dla naszych aktualnych klientów oraz możliwość zainteresowania ubezpieczeniami LINK4 wielu nowych. Cieszymy się, że jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce możemy zaoferować klientom wartość dodaną przy zakupie polis w postaci punktów PAYBACK” – powiedział Marcin Niewiadomski, członek zarządu LINK4 odpowiedzialny za ubezpieczenia dla klientów indywidualnych.

Źródło: LINK4


Tagi: , ,

Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...
Dwa miesiące gratis w Link4 W Link4 wraca promocja „2 miesiące gratis”. Przez miesiąc na kupujących OC lub pakiet OC i AC czeka specjalna promocja cenowa. Klienci ubezpieczając s...
Ubezpieczenia Link4 w ofercie Open Finance Link4 zaczęło współpracę z Open Finance w zakresie ubezpieczeń nieruchomości. Sprzedażą polis mieszkaniowych Link4 zajmują się pracownicy Open Finance...
Link4 wprowadza nowe pakiety ubezpieczenia assista... Link4 wraz z początkiem lutego wprowadził do swojej oferty nowe pakiety car assistance w dwóch wariantach – Auto Assistance oraz Auto Assistance Plus....