Ubezpieczenia

Concordia Ubezpieczenia wdrożyła system dla pracowników sieci sprzedaży

poleć drukuj

Concordia Ubezpieczenia wdrożyła system analizujący dane biznesowe oparty na wybranych modułach pakietu Oracle Business Intelligence (OBI). Prace wdrożeniowe trwały cztery miesiące i zostały przeprowadzone przez informatyków i analityków Biura Oprogramowania Ubezpieczeniowego Concordia Ubezpieczenia. Z systemu mogą obecnie korzystać pracownicy sieci sprzedaży Ubezpieczyciela.

System został wyposażony w trzy istotne moduły OBI: Answers do tworzenia raportów, Delivers – odpowiedzialny za harmonogramy oraz wysyłkę raportów do odbiorców oraz Interactive Dashboard, prezentujący dane w sieci sprzedaży. Dane pobierane są z najważniejszych systemów transakcyjnych spółek Concordia Ubezpieczenia oraz z innych źródeł zewnętrznych.

Głównym zadaniem systemu jest wsparcie zarządzania sprzedażą poprzez dostarczanie informacji o sprzedaży i realizacji planu. Wspomaga on również rozwój sieci sprzedaży. Informuje o wynikach osiąganych przez poszczególnych Pośredników.

Jednym z najważniejszych zalet wdrożonego systemu jest aktualizowanie danych w cyklu dziennym. Oparcie aplikacji na modułach OBI dało także możliwość uatrakcyjnienia grafiki wykorzystywanej w prezentacji analiz, a co chyba najistotniejsze, znaczne skróciło czas potrzebny do tworzenia i dystrybucji raportów.

– Wdrożony przez nas system różni się od poprzednio stosowanych narzędzi dostarczaniem informacji niemal w czasie rzeczywistym – mówi Piotr Grabowski, Dyrektor Biura Oprogramowania Ubezpieczeniowego Concordia Ubezpieczenia. – W rezultacie mamy możliwość płynniejszej analizy realizowanych celów sprzedażowych, a także zmniejszenie ryzyka związanego ze szkodowością oraz mamy szansę na precyzyjniejszy dobór oferty dla naszych Klientów – dodaje Piotr Grabowski.

Na współpracę z Oracle Concordia zdecydowała się m.in. ze względu na doskonałe referencje wdrożeniowe. Ważna była także stabilność rozwoju systemu zapewniana przez uznanego na rynku partnera oraz możliwość uzyskania kompetentnego lokalnego wsparcia serwisowego.

– Wybierając platformę do swojego systemu analitycznego, firma Concordia Ubezpieczenia brała pod uwagę wszystkie najważniejsze produkty obecne dziś na rynku – podkreśla Tomasz Chałowski, BI Sales Leader w Oracle Polska. -Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że ostatecznie wybór dotyczył rozwiązania Oracle Business Intelligence, zdobywającego w ostatnich latach ogromną popularność w naszym kraju. Pakiet ten zapewnia wyjątkową szybkość wdrożenia oraz łatwość obsługi, dostarczając użytkownikom biznesowym portal analityczny, który jest intuicyjny i powszechnie dostępny nawet dla osób nie posiadających specjalistycznej wiedzy informatycznej – dodaje Tomasz Chałowski.

Źródło: Concordia Ubezpieczenia


Tagi: , , ,

Powodzianie ubezpieczeni w Concordii mogą czuć się... Druga fala powodziowa, która przeszła przez południową Polskę najbardziej dotknęła te miejsca, gdzie już wcześniej woda wyrządziła ogromne szkody. W S...
Ubezpieczenie Concordia Plus 20 procent taniej na ... Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych już od 1 kwietnia 2010 oferuje promocyjne ubezpieczenie nieruchomości. Przez najbliższy miesią...
Concordia podsumowuje sprzedaż polis przez interne... Concordia reasumując kilka miesięcy pracy w Systemie Obsługi Sprzedaży Rubinet, potwierdza, że jakość i szybkość obsługi stają się najistotniejsze w s...
1500 drzew posadzonych przez Concordia Ubezpieczen... 22 kwietnia przypada Światowy Dzień Ziemi. W tym roku związany jest z obchodami Międzynarodowego Roku Zrównoważonej Energii dla Wszystkich Ludzi i odb...
Dwa nowe oddziały Concordia Ubezpieczenia Concordia Ubezpieczenia w ciągu 15 lat obecności na polskim rynku ubezpieczeniowym konsekwentnie stara się ułatwiać Klientom szybkie i sprawne, a prze...