Ubezpieczenia

Nowa kampania reklamowa Proama promująca Super Assistance

poleć drukuj

Ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proama. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance.

Po kampanii wizerunkowej oraz dwóch odsłonach promujących ofertę, której ważnym elementem jest 70% zniżka na ubezpieczenie OC i AC dla bezszkodowych kierowców, Proama rozpoczęła następny etap komunikacji marketingowej. Nowa kampania Proama prezentuje kolejny produkt – Super Assistance – dobrowolne ubezpieczenie, dzięki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii bądź kradzieży samochodu.

– Zauważyliśmy, że ceny najlepszych produktów assistance są na tyle wysokie, że na ich zakup mogą sobie pozwolić tylko nieliczni. W związku z tym stworzyliśmy produkt o szerokim zakresie w atrakcyjnej cenie – 149 zł rocznie, co podkreślamy już na początku spotu– wyjaśnia Krzysztof Wanatowicz, Dyrektor ds. Produktów Ubezpieczeniowych, Proama.

Specjalnie przygotowana dla spotu animacja symbolizuje trzy najważniejsze wyróżniki Super Assistance: „pomoc tuż pod domem”,  ochrona na terenie całej Unii Europejskiej oraz samochód zastępczy  nawet na 7 dni. Jednak zakres ochrony produktu jest znacznie szerszy.

– Ubezpieczenie to zapewnia pomoc kierowcy także w sytuacji, gdy zabraknie mu paliwa lub wleje ropę zamiast benzyny, zatrzaśnie wewnątrz auta kluczyki, przebije oponę lub rozładuje się akumulator  – dodaje Krzysztof Wanatowicz. – Ponadto po wypadku lub awarii odprowadzimy naprawiony samochód pod wskazany adres.

Super Assistance obejmuje również m.in. transport osoby ubezpieczonej do placówki medycznej, hospitalizację dla kierowcy i pasażerów samochodu w razie wypadku lub poważnego zachorowania podczas pobytu za granicą, jak również usługi tłumacza. Assistance w Proama to także dostęp do infolinii medycznej oraz do serwisu dla kierowców.

– Koncepcja nowego spotu jest spójna z poprzednimi odsłonami – nadal występuje w nim zespół profesjonalistów Proama, zgodnie z pozycjonowaniem marki. Specjaliści razem pracują nad przygotowaniem najlepszej oferty dla klientów. Na koniec spotu Osobisty Doradca zachęca do telefonicznego kontaktu lub do odwiedzenia jednego ze współpracujących z nami agentów – wyjaśnia Mira Dobek, Senior Brand Manager, Proama.

Kreacje do telewizji przygotowała agencja ChangeIntegrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest: dom mediowy Mediacom. Za kampanię w Internecie czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online odpowiada agencja HypermediaIsobar.

Źródło: Proama


Tagi: , , , ,

Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Pakiet assistance dla posiadaczy kart kredytowych ... Europ Assistance Polska we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK opracowała pakiety assistance dla posiadaczy kart kredytowych Gold i Platinum Banku Zach...
Pełny wariant ubezpieczenia komunikacyjnego z assi... Europ Assistance Polska we współpracy z InterRisk opracowała nowy wariant ubezpieczenia komunikacyjnego wraz z assistance. Wariant Pełny różni się zak...
Ubezpieczenie assistance dla podróżujących samocho... Mondial Assistance zaoferowało ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających samochodem za granicę. W ramach polisy ochroną objęta może być nawet jednodniowa ...
Usługi assistance dla wlaścicieli samochodów Ferra... Europ Assistance Polska świadczy usługi assistance na rzecz właścicieli samochodów Ferrari zakupionych i zarejestrowanych w Polsce. Assistance obejmuj...