Ubezpieczenia

InterRisk przedstawia wyniki finansowe za 2011r.

poleć drukuj

InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group przedstawiło raport finansowy za 2011r. Spółka przewyższyła plan zarówno w  obszarze sprzedaży, jak i wyniku  technicznego oraz finansowego.

Przypis składki brutto TU InterRisk wyniósł 1065 mln zł. Najwyższy wzrost przychodów odnotowano w ubezpieczeniach majątkowych – ponad +30% rok do roku. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych utrzymała się na poziomie roku ubiegłego.

Wynik techniczny towarzystwa był dodatni i wyniósł 12,9 mln zł. Wskaźnik zespolony wyniósł 98,2% (poprawa o 3,6 pp. w stosunku do osiągnięcia z 2010 r.), natomiast wskaźnik szkodowości brutto wyniósł 62,2% wobec 65,1% rok wcześniej. InterRisk zaznacza, lepsze wyniki są najbardziej widoczne w ubezpieczeniach komunikacyjnych, w których odnotowano znaczną poprawę wskaźników szkodowości.

Wynik finansowy brutto wyniósł 70,2 mln zł i  był o 27,3% wyższy niż w roku 2010. Dynamika wyniku finansowego brutto w roku 2011 była najwyższa w ostatnich trzech latach.

źródło: InterRisk


Tagi: , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...