Ubezpieczenia

Rynek ubezpieczeń typu direct ma się wkrótce rozszerzyć

poleć drukuj

Będzie więcej ubezpieczeń typu direct. Rynek ubezpieczeń kupowanych przez telefon i internet powiększy się o nowych zagranicznych graczy, informuje dziennik „Rzeczpospolita”. Do Polski mogą wkrótce zawitać marki Chubb (Stany Zjednoczone), MAAF i Credit Agricole (Francja).

„Skąd tak duże zainteresowanie? – Nasz rynek dla inwestorów może być nawet bardziej atrakcyjny niż bankowy. Wciąż bowiem jest w dosyć małym stopniu nasycony, to znaczy wciąż stosunkowo mało Polaków ubezpiecza dobrowolnie domy czy samochody – mówi Marcin Mazurek, analityk firmy doradczej Intelace Research.”

„Nowi gracze stawiają na rynek direct, czyli sprzedaż ubezpieczeń przez Internet i telefon. Chubb ma je oferować bez powoływania spółki, za pośrednictwem oddziału w Wiedniu. O formie działalności w Polsce nie zdecydował jeszcze Credit Agricole i MAAF”, informuje dziennik.

Więcej w „Rzeczpospolitej”, w artykule Piotra Rosika pt. „Nowi ubezpieczyciele chcą wejść do Polski”.

Źródło: Przegląd prasy Bankier.pl


Tagi: , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...