Ubezpieczenia

Wysoka dynamika sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w Proama

poleć drukuj

Po niecałych sześciu miesiącach działalności Proama sprzedała już 100 tys. polis komunikacyjnych. Jak dotychczas jest to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich kilku latach.

Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia br., od sprzedaży ubezpieczeń  komunikacyjnych: pakietów OC i AC, obudowanych w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak NNW Komunikacyjne, Super Assistance, czy Ochrona Prawna. Nowością na rynku jest również Ubezpieczenie od Utraty Pracy, powiązane z użytkowaniem samochodu oraz NNW Domowe. Od początku firma działa w modelu multikanałowym, sprzedając polisy przez internet, za pośrednictwem Osobistego Doradcy przez telefon oraz przez agentów.  Podstawowe wyróżniki oferty Proama to 70% bonus-malus dla bezpiecznych Kierowców oraz dla – Osobisty Doradca osób kupujących przez internet i telefon. Wdrażając te  elementy Proama jest pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym.

Po niespełna pół roku działalności Proama sprzedała 100 tys. polis komunikacyjnych.

Przewidujemy, że przy takiej dynamice sprzedaży na koniec roku będziemy mieli w portfelu znacznie ponad 200 tys. polis – mówi Bogumił Perzyna, Dyrektor Sprzedaży, Proama. – Jest to efekt dobrego dopasowania oferty do potrzeb klienta, odpowiedniej komunikacji marketingowej, właściwego doboru pracowników, ale przede wszystkim polityki multikanałowej i współpracy pomiędzy trzema kanałami sprzedaży. Od początku  działalności wszystkie kanały sprzedaży traktujemy jednakowo, podkreślając, że jedynie ich współistnienie może doprowadzić do długofalowego dynamicznego rozwoju firmy.

Proama jest pierwszą na polskim rynku firmą ubezpieczeniową, która w swojej strategii marketingowej zwróciła się z zaproszeniem do współpracy bezpośrednio do agentów oraz eksponuje ich w swojej komunikacji marketingowej.

Jest to potwierdzenie, że od początku doceniamy rolę agentów w rozwoju biznesu. Obecnie przez agentów generujemy ok. 80% naszej sprzedaży. Dlatego jesteśmy zdeterminowani do inwestowania w ten kanał sprzedaży – dodaje Mariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.

Proama wie, że działalność ubezpieczeniowa to także jakość likwidacji szkód, dlatego również w tym zakresie stawia sobie wysokie wymagania. W tym czasie firma zlikwidowała już ponad 700 szkód z polis OC i AC.

– 80% szkód z OC likwidowana jest w 14 dni, co oznacza że większość klientów od momentu zgłoszenia szkody na decyzję o wypłacie odszkodowania czeka krócej niż dwa tygodnie. Natomiast likwidacja większości szkód z casco trwa tylko 8 dni – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, Dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.

Uproszczona, sprawna i przyjazna dla klienta likwidacja szkód jest standardem przyjętym przez Proama.

Źródło: Proama


Tagi: , , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Obowiązkowe ubezpieczenie OC lekarzy W Polsce jest ok. 120 tys. praktykujących lekarzy. Wprowadzenie takiego obowiązku to dobra wiadomość dla ubezpieczycieli. – Nie wiemy, ilu lek...
Ubezpieczenie OC obejmuje szkody nawet podczas pos... Studentka zaparkowała samochód na parkingu przy uniwersytecie. Obok zatrzymał się właściciel forda. Kiedy kupował telefon w pobliskim salonie, jego sa...
Axa Direct rozszerza swój portfel produktowy o ube... AXA Direct rozszerzyło swoją ofertę o ubezpieczenie motocykli. Klienci zainteresowani tego typu produktem mają do wyboru dwa pakiety ochrony ubezpiecz...
Warta Auto Szyby gwarantuje zachowanie zniżek Ubezpieczenie WARTA AUTO SZYBY gwarantuje klientom naprawę lub wymianę uszkodzonej szyby bez utraty zniżki za bezszkodową jazdę w AC. WARTA oferuje...