Ubezpieczenia

Ergo Hestia edukuje turystów

poleć drukuj

Ubezpieczyciel uruchamia akcję edukacyjną. W jej ramach będzie uczył, jak bezpiecznie odpoczywać nad wodą oraz jak odpowiedzialnie uprawiać sporty wodne. Zaplanowano: poradnik dla turystów, audycje radiowe oraz specjalną aplikację na Facebooku.

Dziś wraz z Dziennikiem Bałtyckim ukaże się poradnik dla turystów zatytułowany „Bezpiecznie nad wodą”. Zamieszczono w nim m.in. rekomendacje dotyczące bezpieczeństwa nad wodą, wskazówki ratownika sopockiego WOPR oraz porady Przemka Miarczyńskiego, reprezentanta Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie, jak zacząć przygodę z windsurfingiem.

Dodatek będzie wspierany cyklem audycji na falach Radia Gdańsk poświęconych bezpieczeństwu podczas wakacji.

Uzupełnieniem akcji jest doping dla Przemka Miarczyńskiego w czasie jego startu na Igrzyskach Olimpijskich. Ergo Hestia, wspierająca tego sportowca oraz sponsor tytularny Sopockiego Klubu Żeglarskiego Ergo Hestia Sopot, w którym na co dzień trenuje, przygotowała specjalną aplikację na Facebooku – „Płyń po medal”. Za jej pomocą będzie można przekazać życzenia szczęścia dla Przemka Miarczyńskiego oraz dodać swoje zdjęcie do pamiątkowego żagla, który zostanie wręczony olimpijczykowi po jego powrocie do kraju. Aplikacja ruszy 20 lipca. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Mindspot.

Patronami medialnymi edukacyjnej akcji Ergo Hestii są: Dziennik Bałtycki, Radio Gdańsk, Onet oraz portal sieplywa.pl.

Źródło: Ergo Hestia SA


Tagi: , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Lipcowa promocja w Ergo Hestii na ubezpieczenia ko... Ergo Hestia oferuje w lipcu 10 proc. zniżki na ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, NNW. Promocja adresowana jest zarówno do klientów indywidualnych, ...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...
Ergo Hestia wśród czołowych towarzystw pod względe... Ergo Hestia zajmuje drugie miejsce wśród ubezpieczycieli, którzy odnotowali najmniejszą liczbę skarg, składanych do Rzecznika Ubezpieczonych, w stosun...