Ubezpieczenia

Proama edukuje w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych

poleć drukuj

Proama została partnerem cyklu edukacyjnego, zatytułowanego „Jeździć po ludzku”, publikowanego na łamach Super Expressu. W ramach cyklu Proama przygotowuje krótkie poradniki dla kierowców, dotyczące ubezpieczeń samochodów.

Akcja edukacyjna „Jeździć po ludzku” ukazuje się na łamach Super Expressu w czwartki. Jej celem jest promowanie pozytywnych zachowań na drodze, sprzyjających sprawnej i przyjaznej innym użytkownikom dróg jeździe, bezpieczeństwu użytkowników ruchu drogowego oraz wspieranie idei przyjaznego sposobu jazdy jako metody na zmniejszenie korków, usprawnienie jazdy, oszczędność paliwa i ograniczenia stresu za kierownicą.

W zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, eksperci Proama, wyjaśniają na łamach Super Expressu m. in. czym jest ubezpieczenie OC, jak wybrać dobre AC, kiedy potrzebna jest Zielona Karta, czy warto kupić assistance i jak wygląda proces likwidacji szkody komunikacyjnej.

– Patronowanie tej akcji jest spójne z naszym wizerunkiem i naszą polityką biznesową. Proama bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – nawet 70% – zniżki bonus-malus na OC i AC – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.

Pojnadto tematyka cyklu, publikowanego na łamach Super Expressu,  jest zbliżona do akcji realizowanej przez ubezpieczyciela w mediach społecznościowych, pt. „Wrzucam na luz” , której celem jest promowanie uprzejmego zachowania na drodze oraz wskazywanie i jednoczesne piętnowanie najczęściej spotykanych agresywnych przypadków. Na specjalnie założonej na Facebooku stronie: www.facebook.com/wrzucamnaluz Proama zwraca m. in. uwagę na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

Cykl edukacyjny na łamach Super Expressu potrwa do połowy lipca. Proama jest jednym z trzech jego partnerów, obok Orlenu i viaTOLL.

Źródło: Proama


Tagi: , , , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Obowiązkowe ubezpieczenie OC lekarzy W Polsce jest ok. 120 tys. praktykujących lekarzy. Wprowadzenie takiego obowiązku to dobra wiadomość dla ubezpieczycieli. – Nie wiemy, ilu lek...
Ubezpieczenie OC obejmuje szkody nawet podczas pos... Studentka zaparkowała samochód na parkingu przy uniwersytecie. Obok zatrzymał się właściciel forda. Kiedy kupował telefon w pobliskim salonie, jego sa...
Axa Direct rozszerza swój portfel produktowy o ube... AXA Direct rozszerzyło swoją ofertę o ubezpieczenie motocykli. Klienci zainteresowani tego typu produktem mają do wyboru dwa pakiety ochrony ubezpiecz...
Warta Auto Szyby gwarantuje zachowanie zniżek Ubezpieczenie WARTA AUTO SZYBY gwarantuje klientom naprawę lub wymianę uszkodzonej szyby bez utraty zniżki za bezszkodową jazdę w AC. WARTA oferuje...