Ubezpieczenia

Liberty Direct nagrodzone za kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne

poleć drukuj

Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe przez internet i telefon – został po raz drugi laureatem międzynarodowego konkursu Golden World Awards 2010 organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Firma otrzymała nagrodę główną w kategorii „Consumer PR for an existing service” za realizację kampanii promującej ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych.

„Jednym z celów naszych działań PR w ubiegłym roku było zwrócenie uwagi konsumentów na jakość obsługi oferowanej przez Liberty Direct, w szczególności w obszarze likwidacji szkód. Jako jeden z pierwszych ubezpieczycieli w Polsce postanowiliśmy wyeksponować ten niezwykle ważny aspekt oferty ubezpieczeń komunikacyjnych. Trafność tej decyzji potwierdzają nie tylko wyniki biznesowe firmy, która w 2009 roku osiągnęła ponad 40% wzrost, ale również uznanie w oczach międzynarodowych ekspertów w dziedzinie komunikacji, z czego bardzo się cieszymy” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

To już kolejna nagroda dla Liberty Direct za działania PR. W ubiegłym roku firma została laureatem konkursu IPRA Golden World Awards w kategorii Corporate Responsibility za realizację kampanii „Taksówka z fotelikiem”. Konkurs Golden World Awards, organizowany przez IPRA od 1991 roku, jest jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów public relations. Projekty są zgłaszane przez agencje PR, firmy, instytucje i fundacje a ocenia je międzynarodowe jury składające się z wybitnych specjalistów public relations. Do tegorocznej edycji konkursu zostały zgłoszone 352 projekty z 42 krajów. Nagrody przyznano w 26, spośród 30 kategorii konkursowych. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 5 listopada br. w Londynie.

Liberty Direct jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w sektorze ubezpieczeń oferowanych w systemie bezpośrednim. W I kwartale br. towarzystwo zebrało 29,1 mln zł składki przypisanej brutto odnotowując 61% wzrost. W ciągu 2,5 roku działalności firma pozyskała ponad 140 tys. Zatrudnia obecnie ponad 200 pracowników.

Źródło: Liberty Direct


Tagi: , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...