Ergo Hestia uruchamia pierwszą w Polsce nowoczesną platformę ubezpieczeniową dedykowaną klientom do 30. roku życia.
– To grupa często niechętnie ubezpieczana, ale w naszym odczuciu posiadająca wielki potencjał – wyjaśnia Mario Everardo Zamarripa Gonzalez, menedżer projektu.
You Can Drive w swojej ofercie ma odpowiadające potrzebom młodych ludzi proste produkty:
– komunikacyjne (OC, AC i opcje dodatkowe),
– podróżne (koszty leczenia, NNW, assistance i opcje dodatkowe),
– mieszkaniowe (ubezpieczenie murów i wyposażenia i opcje dodatkowe).
Głównym kanałem sprzedaży You Can Drive jest platforma internetowa. Dzięki niej można zdobyć – bez wychodzenia z domu – pełną informację o ofercie ubezpieczeniowej i taryfach, płacić za polisy czy generować dokumenty w formie elektronicznej.
– Najważniejszymi zaletami You Can Drive jest z pewnością wygoda zakupu i przystępna cena. Nowy projekt to jedynie uzupełnienie dotychczasowej oferty Ergo Hestii. Nie będzie konkurował z istniejącymi już produktami i stanowił zagrożenia dla naszej sieci doświadczonych pośredników-doradców – wyjaśnia Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR Ergo Hestii.
Źródło: Ergo Hestia