- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

Uproszczona ścieżka likwidacji szkód uruchomiona przez Concordię

Z dnia na dzień pogarsza się sytuacja powodziowa w Polsce. Nawet najmniejsze rzeki i potoki potrafią być groźne i zalać otaczające je tereny i zabudowania. Coraz więcej klientów zgłasza się do towarzystw ubezpieczeniowych.

– Concordia dołoży wszelkich starań, podejmie szczególne kroki, żeby pomóc wszystkim tym poszkodowanym, którzy ubezpieczyli się i są naszymi klientami – mówi Piotr Narloch, prezes zarządu Grupy Concordia. – Podjęliśmy już szereg działań, między innymi ułatwiających likwidację szkód. Będziemy pomagać ze szczególną wrażliwością społeczną.

Z każdą godziną rośnie liczba poszkodowanych, którym potrzebna jest szybka pomoc. Ci, którzy jej potrzebują, otrzymają ją w Concordii, która wprowadziła uproszczone procedury likwidacji szkód dla swoich klientów.

– Concordia uruchomiła szybką ścieżkę likwidacji szkód. Dla szkód do wysokości 2.500, wypłata odszkodowań następować będzie w ciągu 7 dni – mówi Paulina Lis, rzecznik prasowy Grupy Concordia. – Na tereny objęte powodzią skierowaliśmy dodatkowych rzeczoznawców, którzy bezpośrednio na miejscu będą likwidować szkody. Wypłaciliśmy już pierwsze odszkodowania. Każdy poszkodowany w bardzo szybki i łatwy sposób może zgłosić szkody. W call center została zwiększona obsada przyjmujących zgłoszenia i wydłużono czas pracy od poniedziałku do piątku od 7 do 22, w soboty i w niedziele od 8 do 20. Na stronie internetowej www.grupaconcordia.pl przez 24 godziny dostępny jest formularz zgłoszenia szkody online.

Aby szkoda została szybko rozpatrzona, zgłaszając ją należy podać: nazwisko ubezpieczającego, nr polisy, pesel ubezpieczającego, adres miejsca szkody, opis strat/szkód (np. zalanie piwnicy). Warto przekazać wymiary pomieszczeń. Będzie to bardzo pomocne w szybkim oszacowaniu szkody. Konieczne jest podanie kontaktu do osoby zgłaszającej szkodę. Najlepiej dwa numery telefonów i e-mail. Likwidacji szkód przyspieszy także przesłanie zdjęć. Szkody do wysokości 2.500 – likwidowane będą na podstawie zdjęć, po telefonicznym ustaleniu szczegółów z agentem.

Źródło: Bankier.pl