Liberty Direct otrzymała złoty Laur Konsumenta 2013. Klienci przyznali firmie nagrodę w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych, doceniając ją za wysoką jakość usług.
Laur Konsumenta to jeden z największych programów konsumenckich w Polsce, w ramach którego wyłaniani są liderzy poszczególnych grup produktów i usług. Wyniki ogólnopolskiego sondażu, przeprowadzanego zarówno metodą telefoniczną, jak i internetową, dostarczają kluczowych informacji na temat opinii odbiorców o danym produkcie, marce bądź usłudze.
Liberty Direct zostało wyróżnione w plebiscycie już po raz drugi. W ubiegłym roku Autocasco Standard oferowane przez ubezpieczyciela otrzymało nagrodę Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012.
– Laur Konsumenta to dla nas bardzo ważna nagroda, ponieważ przyznają ją sami klienci. W tym roku jesteśmy podwójnie dumni, ponieważzostaliśmy wyróżnieni już po raz kolejny. Świadomość niesłabnącego zaufania, którym darzą nas konsumenci, bardzo nas cieszy – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Źródło: Liberty Group