Ubezpieczenia

69,1 mln zebranej składki w I kwartale 2013 roku przez Liberty Direct

poleć drukuj

Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct zebrała w I kwartale br. składkę przypisaną brutto w wysokości 69,1 mln zł. Tym samym przypis firmy był o 9% wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

– Biorąc pod uwagę kurczący się rynek ubezpieczeń, jesteśmy zadowoleni ze wzrostu osiągniętego w I kwartale. Dzięki wysokiej sprawności operacyjnej, umożliwiającej szybkie wprowadzanie zmian w dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej cały czas rośniemy. Coraz wyższy przypis to również wynik realizacji strategii obejmującej ciągłe inwestycje w podnoszenie efektywności procesów. Powoduje to, że możemy oferować konkurencyjne stawki przy zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klientów – komentuje Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct.

– W obszarze działań komunikacyjnych skupiliśmy się na działaniach budujących wiarygodność naszej firmy uznając, że jest to jeden z kluczowych czynników przy wyborze ubezpieczeń dobrowolnych. Objęły one przede wszystkim kampanie reklamowe podkreślające wysoką satysfakcję klientów z naszych usług oraz działania B2B skierowane do agentów. W strategię budowania wiarygodności wpisuje się również sponsoring Muzeum Fryderyka Chopina oraz akcja „Prędkość w mieście to obciach”, której celem jest ograniczenie wypadkowości w miastach – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. – Inwestujemy zarazem w rozwój sieci sprzedaży pozyskując dzięki temu coraz większą liczbę agentów do współpracy. Nie zapominamy przy tym o kanałach directowych, które wspieramy kampaniami reklamowymi w internecie oraz realizując programy afiliacyjne. Rozwijamy także ofertę produktową, czego wyrazem jest wprowadzenie do oferty ubezpieczenia opon – dodaje Karski.

Rozwojowi Liberty Direct w Polce sprzyja stabilna sytuacja Grupy, do której należy spółka. Liberty Mutual Holding Company Inc. wraz ze spółkami zależnymi (dalej LMHC) w I kwartale br. osiągnęła przychody w wysokości 9,145 miliardów USD, co oznacza wzrost o 264 miliony USD (3,0%) w porównaniu do I kwartału 2012. Równocześnie zebrała 8,593 miliardów USD składki przypisanej netto, osiągając wzrost w wysokości 515 milionów (6,4%) w porównaniu do analogicznego okresu w 2012. LMHC podała ponadto, że wypracowała zysk w wysokości 318 milionów dolarów.

Źródło: Liberty Group


Tagi: ,

Liberty Direct nagrodzone za kampanię promującą ub... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe przez internet i telefon - został po raz drugi laureatem międzynarodo...
Liberty Direct rozpoczyna nową kampanię reklamową... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Oprócz ubezpieczeń OC, AC, NNW o...
Liberty Direct wprowadza sprzedaż polis mieszkanio... Przy zakupie polisy komunikacyjnej Liberty Direct będzie proponować ubezpieczenie mieszkań. Liczy, że na jego ofertę skuszą się osoby, od których zaku...
Liberty Direct rozszerza ofertę o ubezpieczenie mi... Liberty Direct rozszerza działalność na rynku polskim. Firma rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych obejmujących ubezpieczenie wyposażenia i m...
Nowa akcja Liberty Direct „Taksówka z foteli... Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski,...