- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

Compensa buduje wizerunek spółki

W kwietniu rozpoczęła się kampania Compensy w mediach, mająca na celu budowanie wizerunku spółki jako ubezpieczyciela zapewniającego swoim klientom kompleksowe rozwiązania dotyczące ubezpieczeń majątkowych.

Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje kunszt ubezpieczeń Compensy, która oferuje produkty odpowiadające wszystkim potrzebom klientów – „cokolwiek kochasz my to ubezpieczamy”. Reklama prezentuje możliwość ubezpieczenia w Compensie nawet oczka wodnego na wypadek wszelkich ryzyk, nawet uderzenia meteorytu. Hasło filmu reklamowego to: „Sprostamy nawet najbardziej nieoczekiwanym potrzebom naszych klientów”.

Kampania ma zasięg ogólnopolski, prowadzona jest w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, kanały tematyczne TVN, Polsat, stacje TV AtMedia) oraz w internecie (YouTube) w okresie od 1 kwietnia do 26 maja. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni powyżej 35 lat, mieszkający głównie w miastach. Tylko w kwietniu spot ma zostać wyemitowany blisko 4 tys. razy.

Źródło: Compensa