Ubezpieczenia

Compensa buduje wizerunek spółki

poleć drukuj

W kwietniu rozpoczęła się kampania Compensy w mediach, mająca na celu budowanie wizerunku spółki jako ubezpieczyciela zapewniającego swoim klientom kompleksowe rozwiązania dotyczące ubezpieczeń majątkowych.

Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje kunszt ubezpieczeń Compensy, która oferuje produkty odpowiadające wszystkim potrzebom klientów – „cokolwiek kochasz my to ubezpieczamy”. Reklama prezentuje możliwość ubezpieczenia w Compensie nawet oczka wodnego na wypadek wszelkich ryzyk, nawet uderzenia meteorytu. Hasło filmu reklamowego to: „Sprostamy nawet najbardziej nieoczekiwanym potrzebom naszych klientów”.

Kampania ma zasięg ogólnopolski, prowadzona jest w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, kanały tematyczne TVN, Polsat, stacje TV AtMedia) oraz w internecie (YouTube) w okresie od 1 kwietnia do 26 maja. Grupą docelową są kobiety i mężczyźni powyżej 35 lat, mieszkający głównie w miastach. Tylko w kwietniu spot ma zostać wyemitowany blisko 4 tys. razy.

Źródło: Compensa


Tagi: , ,

Specjalny pakiet ubezpieczeniowy stworzony przez C... Compensa TU Vienna Insurance Group oraz Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń przygotowały specjalny pakiet ubezpieczeniowy, umożliwiający kierowcom nabycie...
Compensa wprowadza nowy produkt do ubezpieczeń kom... Nowe ubezpieczenie Compensy, pakiet Compensa moto DNA kod, jest jedynym produktem ubezpieczeniowym na polskim rynku, który łączy w sobie atrakcyjny za...
Motor Trade Company zawiązał współpracę z Wartą i ... Motor Trade Company SA (MTC), gliwicki podmiot z branży motoryzacyjnej i budowlanej, który zadebiutował we wrześniu na NewConnect, podpisał porozumien...
Compensa wprowadza nowy system wynagradzania agent... Zarząd Compensa TU SA VIG podjął decyzję o zmianie systemu wynagradzania Agentów, poprzez proces wymiany umów agencyjnych. W ramach tej wymiany umowa ...
Compensa zbadała satysfakcję swoich klientów Zadowolenie z procesu likwidacji szkód i obsługi agentów, poczucie bezpieczeństwa, poziom zaufania do firmy – o ocenę tych kwestii poprosiła swoich kl...