- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

Liberty Direct z najmniejszym wskaźniekim skarg kierowanych przez klientów

Liberty Direct wypadło najlepiej wśród firm wywodzących się z systemu direct w zestawieniu skarg na ubezpieczycieli komunikacyjnych opracowanym przez Dziennik Ubezpieczeniowy. Uzyskując wynik 116,9% firma okazała się być także lepsza niż wiele firm tradycyjnych.

Zestawienie ważące liczbę skarg z przypisem z ubezpieczeń komunikacyjnych pokazuje, na których ubezpieczycieli Klienci narzekają najczęściej, a na których najmniej. Wskaźnik obliczany przez Dziennik Ubezpieczeniowy odzwierciedla względną liczbę skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej, która wynosi 100%. Im niższy wskaźnik tym mniej skarg od Klientów i tym samym lepsza jakość obsługi.

„Jakość jest priorytetem Liberty Direct wpisanym w cele strategiczne naszej firmy. Dbamy o nią systematycznie badając opinie Klientów, a także wdrażając udoskonalenia w procesach operacyjnych. Pozwoliło nam to wyprzedzić w obszarze obsługi i likwidacji szkód wiele konkurencyjnych towarzystw, z czego jesteśmy bardzo dumni” -komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Wskaźnik skarg kierowanych przez Klientów na wybranych ubezpieczycieli komunikacyjnych, obliczany na podstawie ilosci skarg i przypisu składki, na podstawie zestawienia opublikowanego w Axa najlepsza i najgorsza w likwidacji komunikacyjnej”, Dziennik Ubezpieczeniowy, nr 2 (3152), 3 stycznia 2013r.

Jakość usług oferowanych przez Liberty Direct została także doceniona w konkursach konsumenckich. Firma została nagrodzona godłem „Dbamy o jakość obsługi 2012”. Otrzymała ponadto „Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012”.

Źródło: Liberty Direct /Pitera Communications