Ubezpieczenia

Liberty Direct z najmniejszym wskaźniekim skarg kierowanych przez klientów

poleć drukuj

Liberty Direct wypadło najlepiej wśród firm wywodzących się z systemu direct w zestawieniu skarg na ubezpieczycieli komunikacyjnych opracowanym przez Dziennik Ubezpieczeniowy. Uzyskując wynik 116,9% firma okazała się być także lepsza niż wiele firm tradycyjnych.

Zestawienie ważące liczbę skarg z przypisem z ubezpieczeń komunikacyjnych pokazuje, na których ubezpieczycieli Klienci narzekają najczęściej, a na których najmniej. Wskaźnik obliczany przez Dziennik Ubezpieczeniowy odzwierciedla względną liczbę skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej, która wynosi 100%. Im niższy wskaźnik tym mniej skarg od Klientów i tym samym lepsza jakość obsługi.

„Jakość jest priorytetem Liberty Direct wpisanym w cele strategiczne naszej firmy. Dbamy o nią systematycznie badając opinie Klientów, a także wdrażając udoskonalenia w procesach operacyjnych. Pozwoliło nam to wyprzedzić w obszarze obsługi i likwidacji szkód wiele konkurencyjnych towarzystw, z czego jesteśmy bardzo dumni” -komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Wskaźnik skarg kierowanych przez Klientów na wybranych ubezpieczycieli komunikacyjnych, obliczany na podstawie ilosci skarg i przypisu składki, na podstawie zestawienia opublikowanego w Axa najlepsza i najgorsza w likwidacji komunikacyjnej”, Dziennik Ubezpieczeniowy, nr 2 (3152), 3 stycznia 2013r.

Jakość usług oferowanych przez Liberty Direct została także doceniona w konkursach konsumenckich. Firma została nagrodzona godłem „Dbamy o jakość obsługi 2012”. Otrzymała ponadto „Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012”.

Źródło: Liberty Direct /Pitera Communications


Tagi: , ,

Liberty Direct nagrodzone za kampanię promującą ub... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy komunikacyjne oraz mieszkaniowe przez internet i telefon - został po raz drugi laureatem międzynarodo...
Liberty Direct rozpoczyna nową kampanię reklamową... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Oprócz ubezpieczeń OC, AC, NNW o...
Liberty Direct wprowadza sprzedaż polis mieszkanio... Przy zakupie polisy komunikacyjnej Liberty Direct będzie proponować ubezpieczenie mieszkań. Liczy, że na jego ofertę skuszą się osoby, od których zaku...
Liberty Direct rozszerza ofertę o ubezpieczenie mi... Liberty Direct rozszerza działalność na rynku polskim. Firma rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych obejmujących ubezpieczenie wyposażenia i m...
Nowa akcja Liberty Direct „Taksówka z foteli... Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski,...