- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

300 tysięczny klient w Proama

Proama, najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, po ponad roku działalności pozyskała już 300 tys. klientów.

– Fakt, że dobrze przygotowaliśmy się do startu, nie zapewnia nam ugruntowanej pozycji i sukcesu w kolejnych latach. Zależy nam na tym, by co kwartał wprowadzać innowacje. Wiemy, że aby utrzymać się na rynku, musimy stale pracować na własny sukces Robert Sokołowski, dyrektor generalny Proama.

Podstawowe wyróżniki oferty Proama to 70% bonus-malus dla bezpiecznych kierowców oraz Osobisty Doradca dla osób kupujących przez Internet i telefon. Wdrażając te elementy Proama jest pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jest również pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej strategii marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swojej komunikacji marketingowej.

– Budując strategię firmy, postawiliśmy na wielokanałowość i staramy się, aby działania realizowane w poszczególnych kanałach, nie kolidowały ze sobą. Zarządzamy nimi w taki sposób, by wspierały się wzajemnie. Przyglądając się wynikom sprzedażowym, na pierwszy rzut oka widać, że zdecydowana większość dystrybucji, bo ok. 80%, to zasługa multiagentów dodaje R. Sokołowski.

Jak dotychczas Proama jest najszybciej rozwijająca się firmą ubezpieczeniową, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach.

Źródło: Proama