Już teraz na stronie pzu.pl działają formularze, które umożliwiają klientowi kontakt z PZU bez konieczności wychodzenia z domu. W ten sposób może on zakupić polisę, czy też zgłosić szkodę lub zadać pytanie. Wkrótce wprowadzone zostaną kolejne udogodnienia, jak np. możliwość zmiany danych na polisie.”Zdecydowaliśmy się na ActiveForms, ponieważ potrzebowaliśmy kompleksowego i elastycznego rozwiązania dla serwisów grupy PZU.Rozwiązania, które będzie także efektywne kosztowo.” – powiedział Maciej Wróbel, odpowiedzialny za projekt po stronie PZU.
ActiveForms mają tę przewagę nad zwykłymi formularzami, że można je przygotować nawet w jeden dzień. Dodatkowo są w pełni zautomatyzowane. Liczba pól, jaką klient wypełnia, została ograniczona do minimum. System sam uzupełnia wiele z nich, np. miasto i ulicę po wpisaniu kodu pocztowego czy datę urodzenia po wpisaniu numeru PESEL. Dodatkowo system jest w pełni kompatybilny z urządzeniami mobilnymi.
ActiveForms to unikalny produkt, który został stworzony w Polsce. Zastępuje statyczne formularze i umożliwia ich edycję w trybie on-line. Dzięki rozbudowanemu systemowi statystyk formularze mogą być na bieżąco ulepszane pod kątem prawdziwych potrzeb i oczekiwań klientów. Prosta obsługa i brak konieczności wykonywania restartu systemu, pozwalają na wprowadzanie zmian nawet w kilka minut.
Źródło: PZU