Ubezpieczenia

Kampania promocyjna ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct

poleć drukuj

Liberty Direct rozpoczyna kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne, opartą o analizę dziennika”Rzeczpospolita”, z której wynika, że firma oferuje najtańsze OC oraz pakiety OC i AC dla aut używanych.

Reklamy pojawią się m.in. na antenie Polsat, TVN, TVP, Radia Zet i RMF FM. Banerowa kampania internetowa obejmie Youtube i portale finansowe, takie jak money.pl, czy bankier.pl. W ramach akcji zostanie rozesłany ponadto mailing.

„W dobie spowolnienia gospodarczego niska cena pozostaje dla klientów kluczowym czynnikiem determinującym wybór ubezpieczenia. Dlatego uwypuklamy ten aspekt oferty w najnowszej kampanii. Jestem przekonany, że pozwoli to nam utrzymać wysoką dynamikę wzrostu składki w kolejnym kwartale” – komentuje Rafał Karski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Wyniki analizy dziennika Rzeczpospolita już po raz kolejny potwierdzają, że nasze deklaracje maja pokrycie w rzeczywistości” – dodaje Karski.

Cena to nie jedyny wyróżnik oferty Liberty Direct. Równie dużą wagę firma przykłada do jakości. Dzięki temu w ostatnich miesiącach otrzymała ona godło „Dbamy o jakość obsługi 2012” przyznawane na podstawie badania mystery shopping oraz nagrodę Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012 za ubezpieczenie Autocasco Standard przyznawaną przez Klientów w ogólnopolskim plebiscycie. Firma może ponadto poszczycić relatywnie niewielką liczbą skarg Klientów do Rzecznika Ubezpieczonych, wyróżniając się również na tle konkurencji tradycyjnej. Jest to zasługa zaawansowanego systemu zarządzania jakością stosowanego przez Liberty Direct.

Ubezpieczenia komunikacyjne Liberty Direct są dostępne w kilku prostych pakietach: OC + Mini Assistance oraz OC+AC Standard z Mini Assistance. W ramach pakietu OC + Mini Assistance ubezpieczyciel oferuje bez dodatkowych opłat pomoc serwisową, w tym naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu ubezpieczonego oraz poszkodowanego, a także szeroką pomoc informacyjną. W ramach pakietu OC + AC Standard + Mini Assistance firma oferuje ochronę w przypadku szkód polegających na kradzieży, zniszczeniu, utracie pojazdu i jego wyposażenia, które powstały w wyniku wypadku drogowego, zniszczenia pojazdu przez osoby trzecie, szkód powstałych wskutek działania nieprzewidzianych warunków atmosferycznych takich jak np. grad, huragan, pożar. Decydując się na zakup AC Standard Klienci mają możliwość skorzystania z dodatkowych opcji ubezpieczenia – Warsztat i Warsztat Plus. Umożliwiają one dostosowanie zakresu ochrony do wieku samochodu. Ochrona działa również na terenie Europy.

Kampania obejmie telewizję, radio i internet. Spot opracował dom produkcyjny Easy Hell, kreacje internetowe – Lemon Sky, natomiast zakupem mediów zajął się MPG.

Spot reklamowy emitowany w ramach kampanii jest dostępny na: http://www.youtube.com/watch?v=vULMDQNYRds

Źródło: Liberty Direct


Tagi: , , , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Obowiązkowe ubezpieczenie OC lekarzy W Polsce jest ok. 120 tys. praktykujących lekarzy. Wprowadzenie takiego obowiązku to dobra wiadomość dla ubezpieczycieli. – Nie wiemy, ilu lek...
Ubezpieczenie OC obejmuje szkody nawet podczas pos... Studentka zaparkowała samochód na parkingu przy uniwersytecie. Obok zatrzymał się właściciel forda. Kiedy kupował telefon w pobliskim salonie, jego sa...
Axa Direct rozszerza swój portfel produktowy o ube... AXA Direct rozszerzyło swoją ofertę o ubezpieczenie motocykli. Klienci zainteresowani tego typu produktem mają do wyboru dwa pakiety ochrony ubezpiecz...
Warta Auto Szyby gwarantuje zachowanie zniżek Ubezpieczenie WARTA AUTO SZYBY gwarantuje klientom naprawę lub wymianę uszkodzonej szyby bez utraty zniżki za bezszkodową jazdę w AC. WARTA oferuje...