Ubezpieczenia

Signal Iduna poszerza listę sprzedawanych ubezpieczeń przez internet

poleć drukuj

SIGNAL IDUNA uzupełniła swoją ofertę ubezpieczeń sprzedawanych przez Internet o ubezpieczenie majątkowe – Pakiet DOM.

Pakiet DOM to kompleksowe ubezpieczenie skierowane do właścicieli lub użytkowników lokali mieszkalnych i budynków mieszkalnych. Elastyczność produktu pozwala Klientowi na dobranie odpowiedniego zakresu ochrony. Pakiet DOM może obejmować:

  • ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych
  • od kradzieży z włamaniem lub rozboju
  • od wandalizmu
  • od stłuczenia szyb

 

W ubezpieczeniu dostępne są także opcje OC w życiu prywatnym oraz Home Assistance.

SIGNAL IDUNA uruchomiła internetową platformę sprzedażową w styczniu br. pod adresem online.signal-iduna.pl. Obecnie oferuje w niej ubezpieczenia z każdej linii biznesowej: zdrowie, życie, podróże, majątek. Oprócz Pakietu DOM, Klienci mogą kupić przez Internet także:

  • SIGNAL IDUNA Card – ubezpieczenie turystyczne skierowane do osób w wieku 12-30 lat dostępne w 4 wariantach.
  • Bezpieczne Podróże – kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa dla osób wyjeżdżających za granicę, w wariantach Travel i Business.
  • UBR/UBTR Ubezpieczenie na życie i dożycie z gwarantowaną wypłatą składek i ubezpieczeniem NNW.
  • Pełnia Zdrowia Start – ubezpieczenie zdrowotne dla Klientów indywidualnych mieszkających w Warszawie i okolicach, zapewniające bezgotówkowe i nielimitowane korzystanie ze świadczeń w Centrum Medycznym SIGNAL IDUNA przy al. Jana Pawła II 15 w Warszawie.

 

Źródło: Signal Iduna


Tagi: , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
Połączenie dwóch spółek: HDI Asekuracja i HDI-Gerl... Zgodnie z decyzją Sądu Rejestrowego, z dniem 30 czerwca 2010 r. nastąpiło formalne połączenie HDI Asekuracja TU i HDI-Gerling Polska TU. Powstała z po...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...
Concordia Auto – nowy pakiet dla bezszkodowy... Wybierając ubezpieczenie swojego majątku, życia czy samochodu warto poszukać oferty, która gwarantuje rzetelność, solidność i co bardzo ważne przy obe...
Liberty Direct rozszerza ofertę o ubezpieczenie mi... Liberty Direct rozszerza działalność na rynku polskim. Firma rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych obejmujących ubezpieczenie wyposażenia i m...