Ubezpieczenia

VII edycja badania satysfakcji serwisów współpracujących z firmami ubezpieczeniowymi

poleć drukuj

Rzecznik Ubezpieczonych został patronem VII edycji ogólnopolskiego badania satysfakcji serwisów ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi realizowanego przez Polską Izbę Motoryzacji. Jej zwycięzca otrzyma nagrodę „Złotego Zderzaka”.

Na co dzień interesy pomiędzy warsztatem a Towarzystwem Ubezpieczeniowym spotykają się w momencie likwidacji szkody komunikacyjnej klienta. To właśnie klient decydując się na danego Ubezpieczyciela w konsekwencji wybiera sposób, a także jakość naprawy. Często nie zdając sobie z tego sprawy do momentu powstania szkody.

Podczas, gdy dla klienta szkoda zostaje załatwiona po odbiorze samochodu z naprawy, dla serwisu wcale nie musi to oznaczać końca sprawy. Dlatego relacje między serwisami a Towarzystwami Ubezpieczeniowymi nie są postrzegane przez te podmioty pozytywnie. Odpowiadając na potrzebę poprawy relacji rynkowych Polska Izba Motoryzacji od sześciu lat realizuje badanie, którego wyniki są oceną współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Badanie to obejmuje szereg zagadnień z procesu likwidacji szkód a także i samej sprzedaży ubezpieczeń (opcja dodatkowa dla Dealerów Samochodów).

W badaniu mogą wziąć udział wszystkie serwisy, które prowadzą naprawy blacharsko- lakiernicze i wypełnią specjalną ankietę.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane podczas wieczornego bankietu Konferencji Motoryzacyjnej, która odbędzie się w listopadzie 2012 r. w Warszawie.

Źródło: Rzecznik Ubezpieczonych


Tagi: , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...
Większe składki na rzecz Ubezpieczeniowego Fundusz... Firmy ubezpieczeniowe oferujące polisy komunikacyjne OC zgodziły się wczoraj – choć po gorącej dyskusji - na podwyżkę składki na Ubezpieczeniowy Fundu...
Kupujący polisy komunikacyjne nie zawsze podają pr... W ciągu roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje udostępnić firmom ubezpieczeniowym - w trybie on-line - narzędzie do weryfikacji zniżek za b...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...