Na koniec I kwartału 2012 r. AXA Direct odnotowała 50% wzrost liczby sprzedanych polis w porównaniu do analogicznego okresu 2011 roku. Przypis składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych wyniósł 63,9 mln zł, wykazując dynamikę na poziomie 140%.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników za pierwszy kwartał tego roku. Na koniec marca 2012 mieliśmy w portfelu 300 tysięcy klientów. Wysoka dynamika sprzedaży została osiągnięta głównie dzięki istotnemu wzrostowi sprzedaży przez internet oraz przez naszych partnerów zewnętrznych. – komentuje Ryszard Bociong, dyrektor generalny ubezpieczyciela.
Realizując strategię odpowiedzialności korporacyjnej (CR) AXA Direct wspiera „Kulturę Różnorodności i Integracji”. Jej celem jest tworzenie środowiska pracy zbudowanego na tych wartościach AXA, które wspierają różnorodność i politykę równych szans wszystkich pracowników.
– Niepełnosprawność, jako jedna z potencjalnych różnic pomiędzy ludźmi, może w sposób pozytywny wzbogacić naszą wiedzę i doświadczenie, może także wpłynąć na nasz dotychczasowy sposób myślenia. Efektem takiej współpracy ma być nie tylko różnorodne, ale przede wszystkim efektywne i przyjazne środowisko pracy, które będzie sprzyjać pracy nas wszystkich. – komentuje Ryszard Bociong.
Źródło: AXA Direct