Ubezpieczenia

Godło w kategorii Odkrycie Roku 2012 dla Proama

poleć drukuj

Proama otrzymała Godło Promocyjne: Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2012.
Laur Konsumenta jest to Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług. Głosy konsumentów zbierane są trzema drogami: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie internautów na stronie www.laur-konsumenta.pl oraz ankiety przeprowadzane drogą face-to-face.

O przyznaniu Godła w kategorii Odkrycie Roku decyduje Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu popularności.

Jak czytamy w uzasadnieniu „kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o
produktach, markach i usługach nowych, innowacyjnych oraz funkcjonujących na rynku od
stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów”.

– Jest to to dla nas bardzo cenne wyróżnienie, gdyż oznacza uznanie konsumentów, co jest szczególnie istotne dla nowej marki na rynku – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu, Proama.

Źródło: Proama


Tagi: , , , ,

Francuski ubezpieczyciel Groupama w 2012 rozpoczni... W 2012r. polski rynek ubezpieczycieli poszerzy się o francuskiego ubezpieczyciela  Groupama. Towarzystwo będzie prowadzić swoją działalność w Polsce p...
70% zniżki za bezszkodowość i Osobisty Doradca w P... 29 stycznia br. – to dzień oficjalnego rozpoczęcia działalności przez Proama w Polsce. Tego dnia został wyemitowany pierwszy spot wizerunkowy ubezpiec...
Proama usprawnia proces obsługi klienta Finnsoft, partner SAP Polska, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w Proama. System SAP BCM usprawnia pra...
Multimedialny serwis prasowy Proama już dostępny Proama, ubezpieczyciel, który w styczniu rozpoczął działalność w Polsce, uruchomiła pod adresem media.proama.pl multimedialne biuro prasowe. Multimedi...
Agencja Think Kong rozpoczyna działania wspierając... Proama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong....