Ubezpieczenia

Hypermedia Isobar – nowa agencja interaktywna Link4

poleć drukuj

Link4 rozpoczął współpracę z agencją interaktywną Hypermedia Isobar, która jest odpowiedzialna za prowadzenie szeroko pojętych działań w serwisach społecznościowych.

Do zadań agencji należy bieżący monitoring Internetu, prowadzenie projektu Ekspert Link4, prowadzenie profili w serwisach społecznościowych, w tym fan page Link4 – www.facebook.com/Link4, a także organizacja akcji specjalnych.

– Jako firma direct, oferująca polisy przez internet i telefon, jesteśmy bardzo blisko naszych klientów. Działania w społecznościach służą nam do jeszcze lepszej dwustronnej komunikacji i pozwalają na bieżący kontakt z klientami. – powiedział Maciej Marszałek, Dyrektor Departamentu eBusiness, w Link4.

– Cieszymy się, że do grupy naszych klientów dołączył Link4. Mamy nadzieję, że nasze bogate doświadczenia w obszarze interactive, w tym social media oraz szeroki wachlarz kompetencji w obsłudze firm z sektora finansowego, pozwolą na owocną współpracę z Link4. – powiedział Tomasz Przybyłowicz, Client Service Director w agencji komunikacji Hypermedia Isobar.

źródło: Link4


Tagi: , , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...
Większe składki na rzecz Ubezpieczeniowego Fundusz... Firmy ubezpieczeniowe oferujące polisy komunikacyjne OC zgodziły się wczoraj – choć po gorącej dyskusji - na podwyżkę składki na Ubezpieczeniowy Fundu...
Kupujący polisy komunikacyjne nie zawsze podają pr... W ciągu roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje udostępnić firmom ubezpieczeniowym - w trybie on-line - narzędzie do weryfikacji zniżek za b...
Ergo Hestia zmienia szatę graficzną logo Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość. ...