Ubezpieczenia

Liberty Direct wystartował z nową kampanią reklamową

poleć drukuj

Rusza wizerunkowo-produktowa kampania Liberty Direct. Ubezpieczyciel, którego symbolem jest Statua Wolności tym razem zdecydował się na przedstawienie w reklamie komisu samochodowego korzystającego z oferty firmy. 30-sekundowy spot będzie emitowany na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w wybranych kanałach tematycznych. Za produkcję kampanii odpowiada dom Easy Hell, a za zakup mediów MPG.

Bohaterem filmu jest właściciel dobrze prosperującego punktu handlu samochodami używanymi, któremu oferta Liberty Direct pozwala na oszczędności w prowadzeniu biznesu. Ze spotu dowiadujemy się również, że ubezpieczycielowi zaufało wielu klientów komisu, którzy po zakupie auta zdecydowali się na kontynuację ubezpieczenia w Liberty Direct.

„Z oferty Liberty Direct dedykowanej komisom skorzystało już przeszło 3 tys. placówek na terenie całej Polski. Potwierdza to, że nasza oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród osób prywatnych, ale też profesjonalistów zawodowo związanych z przemysłem samochodowym. Jest to powód dla którego postanowiliśmy pochwalić się współpracą z komisami w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że zabieg ten przyczyni się do budowania wiarygodności Liberty Direct oraz stanie się wyróżnikiem naszej firmy na rynku” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

źródło: Liberty Direct


Tagi: , , , , ,

Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...
Liberty Direct rozpoczyna nową kampanię reklamową... Liberty Direct – ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon – rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Oprócz ubezpieczeń OC, AC, NNW o...
Ruszyła kampania reklamowa Ergo Hestii "Jestem pewien" pod takim hasłem towarzystwo Ergo Hestia rozpoczęła swoją ogólnopolską kampanię reklamową. Kampania ma na celu przedstawić ofertę prod...
Warta zwycięzcą konkursu na najlepszą reklamą 2011... Reklama ubezpieczeń mieszkaniowych TUiR WARTA „Czego pragną kobiety” zdobyła I miejsce w kategorii produkty i usługi - reklama outdoor  XXI edycji kon...
Link4 wystartował z najnowszą kampanią reklamową... Link4 wystartował z początkiem maja z nową kampanią reklamową. Główny przekaz reklamy „Drużyna” dotyczy możliwości zakupu tańszego ubezpieczenia w Lin...