Rusza wizerunkowo-produktowa kampania Liberty Direct. Ubezpieczyciel, którego symbolem jest Statua Wolności tym razem zdecydował się na przedstawienie w reklamie komisu samochodowego korzystającego z oferty firmy. 30-sekundowy spot będzie emitowany na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w wybranych kanałach tematycznych. Za produkcję kampanii odpowiada dom Easy Hell, a za zakup mediów MPG.
„Z oferty Liberty Direct dedykowanej komisom skorzystało już przeszło 3 tys. placówek na terenie całej Polski. Potwierdza to, że nasza oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród osób prywatnych, ale też profesjonalistów zawodowo związanych z przemysłem samochodowym. Jest to powód dla którego postanowiliśmy pochwalić się współpracą z komisami w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że zabieg ten przyczyni się do budowania wiarygodności Liberty Direct oraz stanie się wyróżnikiem naszej firmy na rynku” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
źródło: Liberty Direct
Tagi: komisy samochodowe, liberty direct, reklama, Ubezpieczenia, ubezpieczenia dla komisów, ubezpieczenie samochodu