Ubezpieczenia

Multimedialny serwis prasowy Proama już dostępny

poleć drukuj

Proama, ubezpieczyciel, który w styczniu rozpoczął działalność w Polsce, uruchomiła pod adresem media.proama.pl multimedialne biuro prasowe. Multimedialny serwis prasowy Proama to zestaw zaawansowanych narzędzi do zarządzania publikacją i dystrybucją informacji oraz materiałów prasowych, dostosowany do współczesnych trendów w komunikacji.

Biuro zapewnia dziennikarzom dostęp do komunikatów prasowych, podzielonych tematycznie, raportów i opracowań, przygotowywanych przez ekspertów Proama oraz galerii zdjęć, materiałów video i plików graficznych.

Podczas zasilania systemu zdjęciami jest generowana automatycznie wersja podglądu zdjęcia w jakości internetowej tzw. web view oraz miniatura zdjęcia tzw. thumbnail view. Przy każdym pliku do pobrania jest wyświetlana informacja na temat jego rodzaju i wielkości.

Moduł video umożliwia natomiast rozbudowę galerii o filmy korporacyjne i reklamowe oraz wywiady video. Usługa hostingu wideo oparta jest o profesjonalną sieć dystrybucji treści wideo (tzw. CDN – content delivery Network). Administrowanie aplikacją w zakresie treści wideo ułatwiają zaimplementowane narzędzia do konwersji plików wideo, które dbają o standaryzację udostępnianych treści filmowych, a także umożliwiają ustawianie klatki startowej filmu.

W zakresie dystrybucji informacji biuro prasowe zapewnia personalizację i indywidualizację komunikacji w ramach pojedynczej kampanii informacyjnej, wersjonowanie informacji i dopasowanie jej do specyfiki danego medium oraz dostosowanie sposobu dystrybucji informacji do indywidualnych oczekiwań dziennikarza. Formę otrzymywania informacji wybiera sam dziennikarz przy subskrypcji.

Multimedialne biuro prasowe zostało przygotowane przez firmę netPR.pl w modelu biznesowym SaaS.

Biuro dostępne jest pod adresem media.proama.pl oraz ze strony internetowej www.proama.pl w zakładce Centrum Prasowe.

Źródło: Proama


Tagi: , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...