- Tanie Ubezpieczenie OC, NNW - https://leonisdirect.pl -

Motor Trade Company zawiązał współpracę z Wartą i Compensą

Motor Trade Company SA (MTC), gliwicki podmiot z branży motoryzacyjnej i budowlanej, który zadebiutował we wrześniu na NewConnect, podpisał porozumienie o współpracy z Wartą SA oraz Towarzystwem Ubezpieczeń Compensa Group, na mocy których warsztat spółki znalazł się w Sieci Naprawczej tych ubezpieczycieli. MTC wdraża także system komputerowy AUTOSTACJA3 oraz rozpoczyna kooperację z niemieckim potentatem sprzedaży części zamiennych on-line: partslink24.

Motor Trade Company SA podpisała z Compensą i Wartą umowy w zakresie likwidacji szkód w pojazdach. Dla MTC oznacza to wejście do sieci naprawczej kolejnych dużych firm ubezpieczeniowych, a co za tym idzie zwiększenie ilości klientów na usługi warsztatowe i wzrost przychodów. Szczególnie umowa z Wartą, drugim pod względem wielkości ubezpieczycielem w Polsce, ma dla Zarządu Motor Trade duże znaczenie.

 

Spółka planuje w I kwartale 2012 roku uruchomić serwis naprawczy w trybie 24-godzinnym. W spółce trwa obecnie wdrażanie systemu Autostacja3. Ten system zarządzania procesem sprzedaży i serwisu pojazdów DMS (Dealer Management System) skierowany jest głównie do takich jak MTC SA przedsiębiorstw dealerskich, importerów i producentów samochodowych.

Jestem pewien, że ta inwestycja się opłaci. Ten nowoczesny i w pełni zintegrowany z naszymi bazami system obejmuje różnorodne produkty, począwszy od zarzadzania sprzedażą aut osobowych segmentów niższych i średnich, aż po te wyższej klasy czy pojazdy użytkowe, cechujące się bardzo dużą wariantowością konfiguracji oraz złożonym finansowaniem – mówi Adam Magaczewski – dodaje.

Kontynuując podnoszenie jakości i zakresu serwisu klienckiego MTC SA zdecydowała się także na podjęcie współpracy z oferującą oryginalne części zamienne platformą partslink24. Dzięki temu oferowane przez spółkę części zamawianie będą szybko i bez problemów, co przyśpieszy naprawę. Partslink24 jest wiodącym, niezależnym portalem zamówieniowym skierowanym do niezależnych warsztatów, dealerów itd.

Wprowadzane obecnie w spółce zmiany mogą mieć wpływ na jej roczne wyniki. Prognozowany zysk netto to  0,8 mln zł, a przychody 12,7 mln zł. Prognozy te są realne – po trzech kwartałach  zysk netto narastająco (0,38 mln zł) przewyższa ten z analogicznego okresu roku 2010 roku o ponad 268 % (0,1 mln zł). Z kolei obroty narastająco na dzień 30 września 2011 r. ukształtowały się na poziomie 3,6 mln zł, za trzeci kwartał natomiast wynoszą 1,36 mln zł, co stanowi wzrost dynamiki względem pierwszych dwóch kwartałów 2011 r. o 22,1%.

Źródło: bankier.pl